شناسهٔ خبر: 67263435 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

اجرای ۳ هزار میلیارد ریال طرح در حوزه راهسازی در گچساران

صاحب‌خبر -

هشت طرح راهسازی با اعتباری حدود سه هزار و ۷۷۰میلیارد ریال و در جاده های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان گچساران در دست اجراست.

اجرای ۳ هزار میلیارد ریال طرح در حوزه راهسازی در گچساران
تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت طرح راهسازی با اعتباری حدود سه هزار و ۷۷۰میلیارد ریال و در جاده های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان گچساران در دست اجراست.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد راستا در خصوص هشت طرح راهسازی شهرستان گچساران گفت: جاده ارتباطی کنار گذر دوگنبدان، گچساران پازنان رگ سفید، قطعه یک و سه جاده ارتباطی طرح بابا کلان گچساران، تکمیل زیر گذر پشکان از مهمترین طرح های در دست راه و شهرسازی گچساران است.

وی بیان کرد: ساخت کنار گذر گچساران با اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال فعال است.

راستا اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ برای طرح های حوزه کمربندی دوگنبدان ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

وی گفت: طرح عمرانی جاده گچساران پازنان رگ سفید با اعتباری بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال در دست ساخت است و تکمیل زیرگذر پشکان یکی دیگر از طرح های حوزه راه و شهر سازی است که تمام زیر ساخت ها آماده و به زودی آسفالت خواهد شد.

راستا اظهار کرد: قطعه یک جاده گچساران باباکلان به طول ۱۰ کیلومتر در سال گذشته با اعتبار بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی عنوان کرد: بهسازی راه اصلی گچساران با قرارداد یک هزارو ۹۱۰ میلیارد ریال در دست ساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طول مسیر جاده گچساران بابا کلان و بی بی حکیمه بیش از ۷۰ کیلومتر است که با اجرای این طرح طول مسیر ۲۰کیلومتر کاهش می یابد که ایمنی سفر بالا خواهد رفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما