شناسهٔ خبر: 67255082 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اجراي 3 هزار ميليارد ريال طرح در حوزه راه‌سازي در گچساران

صاحب‌خبر -
اجراي 3 هزار ميليارد ريال طرح در حوزه راه‌سازي در گچساران
خبرگزاری آریا - مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت طرح راهسازی با اعتباری حدود سه هزار و 770میلیارد ریال و در جاده های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان گچساران در دست اجراست.

به گزارش خبرگزاری آریا( کهگیلویه وبویراحمد)، محمد راستا در خصوص هشت طرح راهسازی شهرستان گچساران گفت: جاده ارتباطی کنار گذر دوگنبدان، گچساران -پازنان - رگ سفید، قطعه یک و سه جاده ارتباطی طرح بابا کلان گچساران، تکمیل زیر گذر پشکان از مهمترین طرح های در دست راه و شهرسازی گچساران است.
وی بیان کرد: ساخت کنار گذر گچساران با اعتبار بیش از 250 میلیارد ریال فعال است.
راستا اظهار کرد: در سال 1402 برای طرح های حوزه کمربندی دوگنبدان 300 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.
وی گفت: طرح عمرانی جاده گچساران پازنان رگ سفید با اعتباری بیش از 550 میلیارد ریال در دست ساخت است و تکمیل زیرگذر پشکان یکی دیگر از طرح های حوزه راه و شهر سازی است که تمام زیر ساخت ها آماده و به زودی آسفالت خواهد شد.
راستا اظهار کرد: قطعه یک جاده گچساران باباکلان به طول 10 کیلومتر در سال گذشته با اعتبار بیش از 350 میلیارد ریال افتتاح شد.
وی عنوان کرد: بهسازی راه اصلی گچساران با قرارداد یک هزارو 910 میلیارد ریال در دست ساخت است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طول مسیر جاده گچساران- بابا کلان و بی بی حکیمه بیش از 70 کیلومتر است که با اجرای این طرح طول مسیر 20کیلومتر کاهش می یابد که ایمنی سفر بالا خواهد رفت.

نظر شما