شناسهٔ خبر: 67331185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تریبون‌های آزاد انتخابات در استان بوشهر برپا می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تریبون‌های آزاد انتخابات در سراسر نقاط استان با هدف بیان نظرات مردمی و ایجاد شور و اشتیاق برپا می‌شود.

صاحب‌خبر -

تریبون‌های آزاد انتخابات در استان بوشهر برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر ؛ اکبر پورات اظهار داشت: داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، احزاب، گروه‌های سیاسی و هر مجموعه‌ای که بخواهد تریبون آزاد دایر کند می‌تواند با مراجعه به ستاد انتخابات استان اقدام به دریافت مجوز کند. وی افزود: با راهکار‌های اندیشه شده، صدور مجوز برای برپایی تریبون آزاد انتخاباتی در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: بسترسازی برای برگزاری سالم انتخابات را به عنوان یک اولویت دنبال و از همه ظرفیت‌ها از جمله ستاد‌های داوطلبان ریاست جمهوری در استان استفاده می‌شود. پورات ادامه داد: در قالب‌های مختلف حقوق داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به ستاد‌های آنها اعلام تا از هر گونه درگیری بین هواداران آنها جلوگیری شود.

وی بیان کرد: تجربه‌های موفق برگزاری انتخابات در استان با وجود مردمی آگاه به قانون و دارای فرهنگ وسیعی از مشارکت عمومی در این عرصه، نویدبخش برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه و در کمال نظم است. رئیس ستاد انتخابات استان یادآور شد: بار‌ها اعلام کرده ایم که دولت سیزدهم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بی طرف بوده و تمامی ارکان برگزاری انتخابات در استان فقط به دنبال برگزاری انتخاباتی باشکوه، امن و منظم و در چارچوب قانون تلاش می‌کنند.

پورات ادامه داد: آن چیز که برای ما مهم است مشارکت گسترده مردم در انتخابات همراه با تمکین به قانون است. استاندار بوشهر گفت: اتحاد و همدلی ستاد‌ها در استان برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد تاکید است. احمد محمدی زاده هم اظهار داشت: هر ۶ نامزد تایید شده در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی فعالیت دارند و امیدوارم شاهد مشارکت بالای مردم در انتخابات باشیم.
وی با بیان اینکه رای مردم حق الناس است افزود: تمام نامزد‌های تایید شده برای ما هیچ فرقی ندارند و میزان رای ملت است و اطمینان می‌دهیم که انتخابات با سلامت کامل همانند انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

محمدی زاده عنوان کرد: دولت در این انتخابات بی طرف است و فقط در راستای افزایش مشارکت و برگزاری سالم انتخابات تلاش و اهتمام داریم. وی اضافه کرد: این انتخابات باید یک رقابت سالم و پرشور باشد و پس از پایان این رقابت، همه با هم دوست و برادر هستیم و برای ساختن ایران و استان تلاش می‌کنیم. استاندار بوشهر گفت: همه ساز و کار‌های برگزاری انتخابات در استان فراهم شده و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

محمدی زاده گفت: روسای ستاد‌های نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر، با هم در ارتباط باشند و در آرامش بیشتر فضای سیاسی استان به هم کمک کنند. وی افزود: روسای ستاد‌های مرکز استان، به طور مستمر با ستاد‌های شهرستان‌ها در ارتباط بوده و به ایجاد فضای انتخاباتی سالم و پرشور کمک کنند. محمدی زاده بیان کرد: ستاد‌ها از رفتار‌های هنجارشکنانه پرهیز و در ایجاد فضای انتخاباتی سالم اهتمام ورزند. استاندار بوشهر گفت: نقش ستاد‌ها در ایجاد آرامش در فضای سیاسی و انتخاباتی استان بسیار مهم است و امیدوارم تا پایان این روند حفظ شود.

نظر شما