شناسهٔ خبر: 67321103 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار بوشهر:

ستاد‌های انتخاباتی در ایجاد فضای انتخاباتی سالم اهتمام ورزند

استاندار بوشهر گفت: ستاد‌های انتخاباتی از رفتار‌های هنجارشکنانه پرهیز کنند و در ایجاد فضای انتخاباتی سالم اهتمام ورزند.

صاحب‌خبر -

احمد محمدی زاده در نشست با مسئولان ستاد‌های نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر اظهار داشت: هر شش نامزد تایید شده در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی فعالیت دارند و امیدوارم شاهد مشارکت بالای مردم در انتخابات هشتم تیرماه باشیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در انتخابات اسفند ماه، چهار مولفه را تاکید فرمودند که در انتخابات ریاست جمهوری نیز این چهار مورد شامل مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت در انتخابات مورد توجه و تاکید قرار دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رای مردم حق الناس است خاطر نشان کرد: تمام نامزد‌های تایید شده برای ما هیچ فرقی ندارند و میزان رای ملت است و اطمینان می‌دهیم که انتخابات با سلامت کامل همانند انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

محمدی زاده تصریح کرد: دولت در این انتخابات بی طرف است و فقط در راستای افزایش مشارکت و برگزاری سالم انتخابات تلاش و اهتمام داریم.

وی اضافه کرد: این انتخابات باید یک رقابت سالم و پرشور باشد و پس از پایان این رقابت، همه با هم دوست و برادر هستیم و برای ساختن ایران و استان تلاش می‌کنیم.

استاندار بوشهر گفت: همه ساز و کار‌های برگزاری انتخابات در استان فراهم شده و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

محمدی زاده ابراز داشت: روسای ستاد‌های نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر، با هم در ارتباط باشند و در آرامش بیشتر فضای سیاسی استان به هم کمک کنند.

وی افزود: روسای ستاد‌های مرکز استان، به طور مستمر با ستاد‌های شهرستان‌ها در ارتباط بوده و به ایجاد فضای انتخاباتی سالم و پرشور کمک کنند.

محمدی زاده تصریح کرد: ستاد‌ها از رفتار‌های هنجارشکنانه پرهیز و در ایجاد فضای انتخاباتی سالم اهتمام ورزند.

استاندار بوشهر ابراز داشت: نقش ستاد‌ها در ایجاد آرامش در فضای سیاسی و انتخاباتی استان بسیار مهم است و امیدوارم تا پایان این روند حفظ شود.

محمدی زاده بیان کرد: به فضل الهی با مشارکت بالای مردم، انتخاباتی حماسی برگزار و بار دیگر دشمنان در برابر ملت مومن و انقلابی ایران ناکام خواهند شد.

وی یادآور شد: اتحاد و همدلی ستاد‌ها در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی مورد تاکید است و خروجی این انتخابات، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نظر شما