شناسهٔ خبر: 67341373 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان:

ستاد انتخابات استان بوشهر از تریبون‌های آزاد استقبال می‌کند

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ستاد انتخابات استان از دایر کردن تریبون‌های آزاد در مناطق مختلف شهر در راستای مشارکت حداکثری مردم استقبال می‌کند.

صاحب‌خبر -

اکبر پورات در نشست هم اندیشی و هماهنگی با مسئولین ستاد انتخاباتی نامزد‌های چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار داشت: ستاد انتخابات استان از دایر کردن تریبون‌های آزاد در مناطق مختلف شهر در راستای مشارکت حداکثری مردم استقبال می‌کند و در حداقل زمان ممکن ضمن صادر کردن مجوز، دیگر ساز و کار‌های لازم را هم فراهم خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ضمن تشکر از نمایندگان نامزد‌ها در استان که همکاری خوبی تاکنون با ستاد انتخابات داشته‌اند باید در امر آموزش به ستاد‌ها کمک کنند که حامیان نامزد‌ها از موضوعات قانونی مطلع باشند تا حق نامزد‌ها بیشتر رعایت شود.
 
پورات افزود: محور‌های تعامل برای انجام امور تبلیغاتی کاندیدا‌ها بدون حواشی و تخلف انتخاباتی در این جلسه تبیین شد و رؤسای ستاد‌های انتخاباتی کاندیدا‌ها نیز درخواست‌هایی در این محور داشتند که هماهنگی‌های لازم انجام شد.

وی عنوان کرد: مسئولین ستاد نامزد‌ها به هواداران و سایر اقشار جامعه، برای اینکه افراد می‌توانند با کارت ملی هم در شعب اخذ رای حاضر شوند و نسبت به رای دهی خود اقدام کنند، اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: دستورات لازم به شهرداری و دهیاری‌ها برای اعلام و مشخص کردن مکان‌های نصب بنر و تراکت تبلیغاتی نامزد‌ها در سطح استان انجام شده است.

پورات یادآور شد: در این نشست هماهنگی‌های لازم در خصوص روند برگزاری انتخابات از جمله برگزاری تجمعات، معرفی نماینده برای شعب اخذ رأی، ایجاد وحدت رویه در راستای گفتمان افزایش مشارکت و استفاده از تمام ظرفیت‌های استان بوشهر برای دعوت مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی انجام شد.

در پایان این نشست هرکدام از نمایندگان ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها در زمینه مطالبات و نحوه تعامل بهتر با رسانه‌ها برای جلب مشارکت مردم مطالبی مطرح کردند.

نظر شما