شناسهٔ خبر: 67247782 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح قربانگاه مرکزی عید قربان کمیته امداد امام خمینی خوزستان

به مناسبت عید سعید قربان، قربانگاه مرکزی عید قربان کمیته امداد امام خمینی خوزستان به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در آئینی با حضور جمعی از مدیران استانی، جمال شیبه مدیرکل حافظ منصوری قائم مقام و جمشید هاشمی فرد معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان؛ قربانگاه مرکزی کمیته امداد خوزستان در اهواز با هدف تأمین گوشت قربانی برای نیازمندان افتتاح شد.
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی  خوزستان با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان و دهه ولایت گفت: کمیته امداد در ایام مبارک دهه ولایت سه برنامه محوری را برنامه‌ریزی کرده که این اقدامات با اجرای پویش نذر قربانی همزمان با عید قربان آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه  با هدف تأمین گوشت مورد نیاز ایتام، نیازمندان و محرومین، در عید قربان؛ کمیته امداد خوزستان با مشارکت خیرین و همکاری دامپزشکی بهداشت و پوشش رسانه‌ها و صدا سیما اقدام به اجرای طرح نذر قربانی در استان کرد،   اظهار کرد: سال گذشته ارزش نذوراتی که مردم خیر و نیکوکار خوزستان در عید قربان به کمیته امداد تحویل دادند، ۴۰ میلیارد تومان بود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان عنوان کرد:  هدف گذاری در عید قربان سال جاری جمع آوری ۶۰ میلیارد تومان کمک‌های مردم به صورت نقد و گوشت در پویش نذر قربانی است و پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش مشارکت مردم در طرح نذر قربانی کمیته امداد استان باشیم. مردم نیکوکار و خیر می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ صندوق امداد ولایت، در این نذر قربانی با هر توان مالی مشارکت داشته باشندهمچنین دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری از امروز تا پایان دهه ولایت در سراسر استان آماده دریافت نذورات مردم نیکوکار است.

<div id="video-display-embed-code_11228213"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4262682/11228213?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما