شناسهٔ خبر: 67243995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشارکت بیش از ۱۲ میلیارد تومانی خیران خراسان‌جنوبی در پویش نذرقربانی

همزمان با عید سعید قربان تاکنون خیران بیش از ۱۲ میلیارد و ۴۷ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به پویش نذر قربانی برای کمک به نیازمندان اهدا کردند.

صاحب‌خبر -

مشارکت بیش از ۱۲ میلیارد تومانی خیران خراسان‌جنوبی در پویش نذرقربانی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی با تبریک دهه امامت و ولایت و قدردانی از مشارکت مردم سخاوتمند استان در طرح ملی نذر قربانی گفت: از این میزان کمک بیش از ۳ میلیارد و ۶۲ میلیون تومان به صورت نقدی و ۶ میلیارد و ۵۲۸ میلیون تومان درقالب اهدای دام زنده و گوشت قربانی بوده است.

محمد عرب با اشاره به برپایی ۲۳۶ پایگاه ثابت و سیار توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان افزود: مردم خیر و نیکوکار بیش از ۵ میلیارد و ۲۶۶ میلیون تومان به کمیته امداد و ۶ میلیارد و ۷۸۱ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک نقدی وغیرنقدی خود را اهدا کرده اند.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ستان از اهدای تعداد ۶۹۳ راس دام سبک و سنگین توسط مردم خیر و موسسات خیریه به این نهاد خبر داد و افزود: از این تعداد ۶۷۹ راس دام سبک و ۱۴ راس دام سنگین به میزان ۹ هزار و ۳۱۵ کیلوگرم گوشت جمع آوری شده است.


عرب افزود: همزمان در روز عید قربان پس از ذبح دام‌ها بارعایت همه موازین شرعی و بهداشتی گوشت‌ها درقالب بسته بندی تهیه و بین مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان به ویژه مناطق محروم استان توزیع شد.


وی با تاکید بر این که همچنان کمک‌های مردم خیر استان در این طرح همزمان با دهه امامت و ولایت ادامه دارد افزود: دفاتر ۲۱ گانه این نهاد و ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان آماده جمع آوری کمک‌های نقدی وغیرنقدی مردم نیک اندیش است.


عرب در خصوص مشارکت درطرح خداپسندانه نذر قربانی گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۲۲۵، واریز به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۲۰۴۰۰، پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۰۵۶*۸۸۷۷* پرداخت از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان جنوبی (دانلود از کافه بازار) و همچنین پرداخت از طریق کد qr به نیازمندان اهدا کنند.
وی افزود: همزمان با عید سعید قربان مردم سخاوتمند استان درسال گذشته بیش از ۹میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی در این طرح به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا کردند.

نظر شما