شناسهٔ خبر: 67547475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد پزشکیان در خوزستان:

استفاده از ظرفیت کارشناسان و نخبگان برای حل مشکلات از برنامه‌های دکتر پزشکیان است

اهواز - ایرنا - رییس ستاد پزشکیان در خوزستان گفت: راه‌اندازی مراکز علمی و تحقیقاتی فراجناحی برای استفاده از ظرفیت کارشناسان و نخبگان جهت رفع مشکلات کشور از برنامه های رییس جمهور منتخب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مسعود صفایی‌مقدم شامگاه شنبه در آیین قدردانی از متولیان و دست اندرکاران ستادهای مسعود پزشکیان در استان خوزستان، اظهار کرد: خوزستان بدترین شرایط را نسبت به سایر استان ها دارد که جز با کار کارشناسی، سلامت و بکارگیری علم و دانش برای رفع مشکلات، بهبود نخواهد یافت.

وی افزود: خوزستان پیش از انقلاب اسلامی رتبه اول را در مهاجر پذیری داشت، پر جاذبه‌ترین استان و در بخش های اقتصادی و فرهنگی سرآمد بود و شهرهای آبادان، خرمشهر و اهواز همواره شاهد حضور گردشگران فراوانی بودند.

صفایی مقدم با بیان اینکه خوزستان به دلیل مشکلاتی که چند سال اخیر ایجاد شده، اکنون استان اول مهاجر فرست است تصریح کرد: اگر منطقه ای از نخبگان تهی شود دیگر حرفی برای گفتن ندارد.

وی بیان کرد: ظرفیت های فراوانی در خوزستان وجود دارد که باید با کارشناسی و استفاده از داده های علمی و مطالعه دقیق، نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم.

صفایی مقدم تاکید کرد: خوزستان متعلق به تمام کشور و رفع مشکلات این استان نیازمند عزم ملی است همچنین می تواند بستر همراهی‌های تمام مراکز سیاسی باشد تا مرکزی ایجاد شود که کارشناسان از تمامی گروه‌های سیاسی اصلاح طلب، اصول گرا و سایرین در آن برای رفع مشکلات استان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه کار کارشناسی خط سیاسی نمی شناسد، بیان کرد: باید درد را کشف کرد و سرنخ را برای درمان به دولت سپرد بنابراین بجای اینکه تاکید روی گرایش سیاسی باشد باید روی کار کارشناسی تمرکز کنیم.

وی ادامه داد: امروز دکتر پزشکیان رییس قوه مجریه است و باید دست خود را به سمت مردم پیش کشد همانگونه که ما برای کمک دستمان را به سمت مردم دراز می‌کنیم.

دوران رفاقت دو سویه آغاز شده است

نماینده ادوار اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اگر عنصر حریت، آزادگی و عدالت خواهی در وجود مردم نبود، هیچگاه وارد این عرصه نمی شدند.

راه‌اندازی مراکز علمی تحقیقاتی فراجناحی از برنامه‌های دکتر پزشکیان است

سید محمدرضا موالی زاده افزود: مردم ما تشنه توسعه دایره و دامنه عدالت هستند و این عنصر را در وجود مسعود پزشکیان پیدا کردند و به ایشان رای اعتماد دادند.

وی تصریح کرد: اکنون پرهیز از افراط و تفریط، پایبندی به گفتمان و بازگرداندن مرجعیت به علم باید مورد توجه قرار گیرد و قدرت، ثروت و منزلت در جامعه عادلانه و بر اساس عدالت توزیع شود.

موالی زاده یادآور شد: اگرچه دکتر پزشکیان همواره به عنصر اخلاق توجه داشتند اما متاسفانه برخی از دوستان کم لطفی هایی کردند درحالی که می توانستند با روش‌های اخلاقی بهتری مسائل را مطرح کنند.

وی تصریح کرد: مسعود پزشکیان عنصری دارای کارنامه و پایبند به ارزش‌ها است و در این زمینه جای هیچ شبهه ای نیست.

نماینده اسبق اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تعلق خاطر به این آب و خاک، پاکدستی و اعتدال رییس جمهور منتخب مشخص است و تمامی تخریب ها علیه وی غیر منصفانه بود.

موالی زاده افزود: اکنون دوران رقابت تمام و دوران رفاقت دو سویه آغاز شده است بنابراین همه باید به دولت چهاردهم کمک کنند، کنش‌گری سیاسی و اجتماعی باید پیوسته و این حمایت ها به صورت پروژه باشد.

وی با تاکید بر تعامل و همفکری در زمینه های مختلف اظهار داشت: بی شک دولت و رییس جمهور به این ایده ها نیاز دارند و باید باب این فعالیت ها را باز نگه داریم.

رییس ستاد مردمی مسعود پزشکیان در خوزستان نیر گفت: انتظار می رود رییس جمهور منتخب بر مبنای سخنان خود، فضا را برای فعالیت های سیاسی، اجتماعی و رسانه ای بیشتر کند.

محمد ملک‌مکوندی افزود: مردم پزشکیان را برای شنیدن صدای‌های مختلف به مسوولان انتخاب کردند و خواستار تحقق وعده ها هستند.

راه‌اندازی مراکز علمی تحقیقاتی فراجناحی از برنامه‌های دکتر پزشکیان است

نظر شما