شناسهٔ خبر: 68499136 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی شهادت سرباز لرستانی مدافع وطن

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی شهادت سرباز مدافع وطن لرستانی فرشید میریان دولیسکانی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی شهادت شهید والامقام «فرشید میریان دولیسکانی»را تسلیت گفت.

متن پیام با این شرح است:

بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ وَ الصِّدّیقین

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
(آل عمران/۱۶۹)

در ایام عزاداری ماه صفر وسالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا «علیه السلام»خبر جانسوز شهادت مرزبان وظیفه شهید فرشید میریان دولیسکانی مدافع و حافظ امنیت مرزهای ایران اسلامی،در حین پایش و کنترل نوار مرزی از نیروهای مرزبانی گروهان مرزی بسطام سقز که به درجه رفیع شهادت نائل شد موجب تألم و تأثرفراوان گردید.

بی شک آرامش و امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون مجاهدت های مردان بی ادعائی است که در تمام نقاط کشور از مرزها و تمامیت کشور و انقلاب اسلامی حراست می‌نمایند که برای این آرامش بهترین انسان ها از جان خود می گذرند تا امنیت برقرار گردد.

اینجانب شهادت این سرباز رشید اسلام و فرزند پرافتخار لرستان را به ساحت با عظمت حضرت ولیعصر امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی»، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی،عموم مردم استان لرستان، خصوصا مردم شهید پرور شهرستان دلفان، خانواده و بازماندگان این شهید سرافراز تبریک و تسلیت عرض نموده و برای دوستان وخانواده عزادار و بزرگوار این شهید عزیز سعید،صبر ورحمت واسعه الهی را مسألت دارم.

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

«سید احمدرضا شاهرخی»
۱۴شهریور۱۴۰۳ برابر با ۳۰ صفر۱۴۴۶

نظر شما