شناسهٔ خبر: 67244257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس کمیته امداد امام خمینی لامرد:

پویش نذر قربانی در لامرد اجرا می‌شود

«محمودی» از اجرای پویش نذر قربانی به مناسبت عید سعید قربان در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

«احمد محمودی» رئیس کمیته امداد خمینی شهرستان لامرد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از فارس که به مناسبت هماهنگی جهت اجرای پویش نذر قربانی برگزار شد اظهار داشت: به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند و ترویج سنت حسنه قربانی، کمیته امداد لامرد این آمادگی دارد، نذورات مردم نیکوکار در عید سعید قربان را همانند سال‌های گذشته برای توزیع میان نیازمندان دریافت کند.

وی ضمن قدردانی از همراهی مردم با کمیته امداد و کمک‌های آنان در مناسبت‌های مختلف سال به نیازمندان، گفت: پویش نذر قربانی در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی و با هدف ارتقاء سطح معیشت خانواده‌های نیازمند در عید قربان اجرا می‌شود.

محمودی بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۰۰میلیون تومان نذورات قربانی مردم خیر و نیکوکار جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد که برای نذورات قربانی امسال ۵۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه سه مرکز نیکوکاری فعال وابسته به کمیته امداد در لامرد فعال است افزود: مردم نیکوکار، خیران و تمام کسانی که قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند، می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی و دیگر نذورات خود را در عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم، از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار دهند.

محمودی با دعوت از خیران و مردم نیکوکار و همه کسانی که توانایی مشارکت دارند، برای پیوستن به این طرح خداپسندانه، تصریح کرد: در همین خصوص کد دستوری # ۷۱۲۴*۸۸۷۷* و شماره کارت (۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۵۸۰۰) نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح نذر قربانی پیش‌بینی شده است.


انتهای پیام/

نظر شما