شناسهٔ خبر: 67243237 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قربانی یک‌هزار ۴۴۰ رأس دام در پویش نذر قربانی بوشهر

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از ذبح و قربانی یک‌هزار و ۴۴۰ راس دام سبک و سنگین توسط خیران در استان خبر داد و گفت: مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر در عید قربان با ارزش ۱۶ میلیارد تومان در پویش نذر قربانی شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

عباس روشن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به اجرا پویش نذر قربانی و چله خدمت در عید سعید قربان اظهار داشت: این طرح با همکاری دامپزشکی، جهاد کشاورزی، کمیته‌های حمایتی از جمله کمیته امداد و خیرین همزمان با عید قربان برگزار شد.

وی قربانی دام را از جمله برنامه‌های پویش نذر قربانی و چله خدمت دانست و تصریح کرد: در این راستا جایگاه‌های ویژه برای عرضه و قربانی دام در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر راه‌اندازی شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از ذبح و قربانی یک‌هزار و 398 راس دام سبک و 32 دام سنگین توسط خیران در استان خبر داد و گفت در این عرصه گوشت با قربانی یک‌هزار و 440 دام به وزن حدود 3 تن گوشت قرمز در اختیار جامعه هدف از جمله مددجویان و نیازمندان قرار گرفت.

روشن توزیع یک‌هزار و 340 کیلوگرم گوشت مرغ را از دیگر برنامه‌های خیرین در روز عید قربان دانست و اضافه کرد: مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر در عید قربان با ارزش 16 میلیارد تومان در پویش نذر قربانی شرکت کردند.

وی با قدردانی از خیرین و نیکوکاران در این عرصه ادامه داد: پویش نذر و قربانی دام در روز عید سعید قربان با هدف کمک به معیشت نیازمندان و خانواده‌های مورد حمایت امداد در سطح استان بوشهر به مرحله اجرا گذاشته شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اضافه کرد: همزمان با عید سعید قربان 179 پایگاه مرکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد در سطح استان بوشهر در پویش نذر و قربانی دام مشارکت کردند.

انتهای پیام/190

نظر شما