شناسهٔ خبر: 67244488 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

افزایش تعداد قربانیان آتش‌سوزی در بیمارستان رشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش آمار جان‌باختگان آتش‌سوزی در بیمارستان قائم رشت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دقایقی پیش در جمع خبرنگاران از افزایش شمار جان‌باختگان حریق بیمارستان قائم رشت خبر داد و گفت: یکی دیگر از بیماران اعزامی بیمارستان قائم رشت که اینتوبه بود، جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه در همان ساعات اولیه ۸ تن از این بیماران جان خود را از دست داده بودند، افزود: شمار جان‌باختگان آتش‌سوزی بیمارستان قائم به ۹ تن افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به انتقال همه بیماران بیمارستان قائم رشت افزود: در زمان بروز سانحه آتش‌سوزی ۱۴۲ بیمار در بیمارستان حضور داشتند که با سرعت همگی آنها به بیمارستان‌های رشت و حومه منتقل شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هنوز علت جان باختن بیماران بیمارستان قائم به صورت دقیق اعلام نشده، خاطرنشان کرد: پیکر جان‌باختگان این سانحه برای یافتن دلایل به پزشکی قانونی منتقل‌ شده است.

آمار جان‌باختگان در ابتدای وقوع حریق ۹ تن اعلام شده بود که ساعاتی پیش اعلام شد ۸ کشته آمار صحیح جان‌باختگان است و به اشتباه ۹ نفر اعلام شده است. متاسفانه دقایقی پیش یک تن دیگر از بیماران اعزامی که اینتوبه بود فوت کرد و آمار جان‌باختگان هم‌اکنون ساعت ۱۲:۰۹ دقیقه ۹ نفر است.

نظر شما