شناسهٔ خبر: 67241162 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مرگ 8 بیمار در آتش سوزی بیمارستان قائم رشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به وقوع حریق در بیمارستان خصوصی قائم رشت گفت: متاسفانه هشت تن از بیماران جان خود را از دست دادند که علت فوت توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بامداد سه شنبه بیمارستان خصوصی قائم رشت دچار حریق شد که گزارش حریق ساعت 1:13 دقیقه بامداد سه شنبه به آتش نشانی رشت اعلام شد که آتش نشانان سریعا به محل اعزام و بیماران را با کمک نیروهای هلال احمر خارج و حریق را اطفاء کردند.

محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در جمع خبرنگاران در محل وقوع حریق بیمارستان خصوصی قائم رشت با بیان اینکه این بیمارستان دارای 250 تختخواب بود، اظهار کرد: از همان دقایق وقوع حریق، اقدامات لازم برای خارج کردن و انتقال بیماران بستری شده به دیگر بیمارستان های رشت انجام شد.

وی با بیان اینکه عملیات انتقال بیماران همزمان با اطفاء حریق توسط نیروهای آتش نشانی و هلال احمر انجام شد، گفت: در زمان وقوع آتش‌سوزی 142 بیمار در بیمارستان بستری بودند که 109 بیمار در بخش عادی و 33 بیمار در بخش‌های ویژه بستری بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تمامی بیماران از محل بیمارستان به دیگر بیمارستان های هماهنگ شده منتقل شده‌اند، افزود: متاسفانه هشت تن از بیماران جان خود را از دست دادند که علت فوت توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.

آشوبی با اشاره به بیمارانی که به دیگر بیمارستان ها منتقل شده بودند، گفت: 28 نفر به بیمارستان پورسینا، 44 نفر به رازی رشت، هفت نفر به بیمارستان ولایت، 18 نفر به بیمارستان حشمت، دو نفر به بیمارستان الزهرا، یک نفر به بیمارستان پیروز لاهیجان، 10 نفر به بیمارستان پارس، یک نفر به آریا و سه نفر به صومعه سرا منتقل شدند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما