شناسهٔ خبر: 67232087 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع ۱۰ هزار بسته گوشت قربانی میان نیازمندان آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری صدا و سیما

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌ شرقی گفت: همزمان با عید سعید قربان، رزمایش توزیع ۱۰ هزار بسته گوشت قربانی در بین مددجویان در استان اجرا شد.

صاحب‌خبر -

توزیع ۱۰ هزار بسته گوشت قربانی میان نیازمندان آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز آذربایجان شرقی غلامعلی ملامهدی گفت: به مناسبت عید سعید قربان و با همکاری خیران و مراکز نیکوکاری ۲ هزار و ۸۰۰ راس گوسفند در استان ذبح شده است که میان نیازمندان در حال توزیع است.
وی با بیان اینکه برای دریافت دام نذری خیران، قربانگاه ابراهیمی در محوطه اداره کل کمیته امداد دایر شده است اظهار کرد: در این قربانگاه دام قربانی مردم و خیران به طور بهداشتی و شرعی ذبح می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی اظهار کرد: در اجرای این رزمایش برای هر خانوار نیازمند زیر پوشش کمیته امداد، یک کیلوگرم گوشت نذری خیران و نیکوکاران اهدا می‌شود.
ملامهدی با قدردانی از همکاری مراکز نیکوکاری و خیران در اجرای این رزمایش، ادامه داد: خیران در طول سال به ویژه در اعیاد اسلامی با درک نیاز‌های اقتصادی مددجویان، با این اداره کل جهت تامین نیاز خانواده‌های نیازمندان همکاری می‌کنند.
وی یادآور شد: در اجرای این رزمایش، گوشت‌های قربانی بین خانوار‌های مددجویان با رعایت تکریم و عزت نفس آنان و بر اساس دستورالعمل‌های دامپزشکی توزیع می‌شود.

 

نظر شما