شناسهٔ خبر: 67383355 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران:

سیل سوادکوه ۵۰۰ میلیارد ریال به تاسیسات آب‌رسانی خسارت وارد کرد

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران گفت: در بررسی‌های اولیه میزان خسارت سیل به تاسیسات آب شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، بهزاد برارزاده بعد ازظهر امروز_چهارشنبه ششم تیر_ در بازدید از تأسیسات سیل‌زده شهرستان سوادکوه اظهار کرد: بارش باران در ارتفاعات شهرستان سوادکوه و بروز سیل در شهرها و روستاهای مسیر رودخانه تالار از جمله شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در بامداد روز گذشته (ششم تیر) منجر به تخریب پل‌های خطوط انتقال آب و رانش جاده‌های حاشیه این رودخانه شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه بخشی از خطوط انتقال، شبکه‌های توزیع و چاه‌های مسیر دچار خسارت شدند، افزود: با تلاش همکاران شرکت در حال حاضر آب شرب تمام مناطق سیل زده برقرار و تنها مناطق روستایی رجه و دهمیان در شهرستان سوادکوه و بخشی از شهر پل سفید دچار کمبود آب هستند که تا ساعاتی دیگر این مشکل برطرف می‌شود.

مدیرعامل آبفا مازندران با اشاره به اعزام تیم‌های مدیریتی و عملیاتی به مناطق سیل زده در ساعات اولیه وقوع سیل، تصریح کرد: همکاران نسبت به اجرای سریع خطوط انتقال جایگزین موقت و رفع شکستگی‌ها اقدام کردند.

برارزاده مطرح کرد: میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای سریع احداث خطوط انتقال و رفع شکستگی شبکه‌های آب تخریب شده ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

نظر شما