شناسهٔ خبر: 67230809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

توزیع ۱۰ هزار بسته گوشت توسط کمیته امداد آذربایجان‌ شرقی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌ شرقی از رزمایش توزیع ۱۰ هزار بسته گوشت قربانی در بین مددجویان این کمیته در استان همزمان با عید قربان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم از تبریز، غلامعلی ملامهدی در حاشیه اجرای رزمایش توزیع 10 هزار بسته گوشت قربانی، اظهار داشت: به مناسبت عید سعید قربان و با همکاری خیران و مراکز نیکوکاری، دو هزار و 800 رأس گوسفند در سطح آذربایجان شرقی، ذبح و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه دام قربانی مردم و خیران به طور بهداشتی و شرعی ذبح می‌شود، گفت: برای دریافت دام نذری خیران، قربانگاه ابراهیمی در محوطه اداره کل کمیته امداد دایر شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی5ف بیان کرد: در اجرای این رزمایش برای هر خانوار نیازمند زیر پوشش کمیته امداد، یک کیلوگرم گوشت نذری خیران و نیکوکاران اهدا خواهد شد.

ملامهدی با قدردانی از همکاری مراکز نیکوکاری و خیران در اجرای این رزمایش، ادامه داد: خیران در طول سال به ویژه در اعیاد اسلامی با درک نیازهای اقتصادی مددجویان، جهت تأمین نیاز خانواده های نیازمندان به یاری کمیته امداد می پردازند.

وی یادآور شد: در اجرای این رزمایش، گوشت‌های قربانی بین خانوارهای مددجویان با رعایت تکریم و عزت نفس آنان و بر اساس دستورالعمل های دامپزشکی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما