شناسهٔ خبر: 67383354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

زیرساخت‌های پایانه خرمشهر قم تکمیل می‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: در پایانه خرمشهر قرارداد لازم با پیمانکار برای انتقال گاز منعقد و انشعاب آب اخذ شده است و در حال انتخاب پیمانکار هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، زین‌العابدین قراچورلوی ظهر امروز _چهارشنبه ششم تیر_ در جلسه شورای سازمان پایانه‌ها اظهار کرد: بنا بر نیازهایی که وجود داشت در یک سال اخیر اقداماتی در حوزه عمران و توسعه پایانه‌های شهر قم انجام شد.

وی در زمینه حل معضلات پایانه خرمشهر افزود: از بنا شدن پایانه خرمشهر مدت ۳۰ سال می‌گذرد، اما دارای انشعاب آب و گاز نیست، قرارداد لازم با پیمانکار برای انتقال گاز منعقد و انشعاب آب نیز اخذ شده است و در حال انتخاب پیمانکار هستیم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم اضافه کرد: با توجه به ترددهای پایانه مرکزی، پایانه خرمشهر برای تردد زائران خارجی مهیا شده است تا بتوانیم خدمت‌رسانی بهتری داشته باشیم.

قراچورلوی اضافه کرد: انشعاب ۱۲ کنتور برق اخذ شده است که هشت کنتور برای پایانه ۷۲ تن و چهار کنتور برای پایانه مرکزی بود زیرا در گذشته بوفه‌ها از برق پایانه استفاده می‌کردند اما اکنون برق آن‌ها جداگانه حساب می‌شود.

وی با اشاره به ساماندهی کانکس‌ها در پایانه‌های شهر قم گفت: یک کانکس در ۷۲ تن نصب شده است و در پارک سوار شمالی نیز چهار کانکس با وضعیت نامناسب وجود داشت که تبدیل به یک کانکس زیبا شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم عنوان کرد: برای افزایش منابع درآمدی بعضی از جانمایی‌ها را داخل پایانه‌ها انجام دادیم؛ به عنوان مثال کانکس‌هایی را در محل‌های مختلف مستقر کردیم و به مزایده گذاشتیم که اکنون علاوه بر ارائه خدمات، منابع درآمدی نیز برای سازمان دارد.

قراچورلوی با تاکید بر ضرورت راهنمایی زائران و نصب تابلوها گفت یکی از مشکلات پایانه خرمشهر نامناسب بودن تابلوهای راهنمای مسیر است که به زودی نصب خواهند شد.

وی افزود: خدماتی را در پایانه مرکزی ارائه خواهیم داد تا راننده رغبت بیشتری به حضور در آن داشته باشد و از ترافیک درون‌شهری و برون‌شهری نیز جلوگیری شود که به این منظور مجموعه تعمیرگاهی و کارواش پیش‌بینی شده است و مجموعه خدماتی نیز ایجاد می‌شود.

نظر شما