شناسهٔ خبر: 67229521 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار خوزستان: رسانه‌ها شبهات طرح شده توسط دشمنان را رفع کنند

استاندار خوزستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: رسانه‌ها شبهاتی که از سوی ضد انقلاب، غربی‌ها و رقبا طرح میشود رفع کنند و با پاسخگویی مناسب جلوی بروز مشکلات ذهنی در جامعه را بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، استاندار خوزستان در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان گفت : در این نشست در خصوص تدوین دستاورد‌های دولت سیزدهم و انعکاس آن به جامعه تبادل نظر و برنامه‌ریزی صورت گرفت.

وی افزود: افزایش مشارکت و اطلاع رسانی صحیح در خصوص انتخابات نیز دستور کار دیگر جلسه امروز بود.

حسینی محراب ادامه داد: امیدواریم صدا و سیما، رسانه‌ها و فعالان مجازی شرایط امروز را درک کنند؛ فرصت کمی تا روز انتخابات مانده است و لازم است رسانه‌ها شبهاتی که از سوی ضد انقلاب، غربی‌ها و رقبا طرح میشود رفع کنند و با پاسخگویی مناسب جلوی بروز مشکلات ذهنی در جامعه را بگیرند.

استاندار خوزستان اظهار داشت: با توجه به اینکه اخیرا انتخابات مرحله دوم مجلس و انتخابات اسفندماه را برگزار کرده‌ایم آمادگی کاملی جهت برگزاری انتخابات داریم.

وی افزود: از نیرو‌های مردمی و دست اندرکاران مساجد و مدارس که در برگزاری انتخابات مشارکت دارند تشکر ویژه دارم انشاالله با تمهیدات صورت گرفته از جمله تامین وسایل سرمایشی، پایداری شبکه برق و تدارک حمل و نقل، پشتیبانی و امکانات مناسب شاهد انتخابات خوبی باشیم.

 

<div id="video-display-embed-code_11224896"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4261903/11224896?width=700&height=350"></script></div>

نظر شما