شناسهٔ خبر: 67380787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار کرمانشاه:

حضور پرشور در انتخابات «نه» محکم به دروغ‌های دشمنان است

شهردار کرمانشاه گفت: حضور پررنگ مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری ضمن واجب بودن، پاسخ نه بزرگ و قطعی به دروغ‌های دشمنان کشور درباره حضور نیافتن مردم در انتخابات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی ظهر امروز _چهارشنبه ششم تیر_ در جلسه شورای مدیران که در سالن جلسات شهرداری کرمانشاه برگزار شد با تاکید بر حضور پرشور و آگاهانه همه شهروندان در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: دست تقدیر این بود که انتخابات ریاست‌جمهوری زودتر از موعد مقرر برگزار شود و خدمات شهید رئیسی به کشور و انقلاب با شهادت ایشان تداوم نداشته باشد، هرچند زحمات و تلاش‌های این مرد بزرگ هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

وی افزود: اکنون نیز بر همه ما واجب است که برای حفظ کشور و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبر ولایت نه‌تنها خود پای صندوق حاضر باشیم، بلکه دیگران را نیز بر شرکت در انتخابات و انتخاب آگاهانه تشویق کنیم.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: حضور پررنگ مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری ضمن واجب بودن، پاسخ نه بزرگ و قطعی به دروغ‌های دشمنان کشور درباره حضور نیافتن مردم در انتخابات است.

نوروزی ادامه داد: هیچ‌کس حق ندارد علیه نامزدی اقدام خلافی کند، به‌ویژه کارکنان شهرداری باید توجه کنند که امکانات شهرداری و دولتی در اختیار کاندیدایی قرار نگیرد، البته حضور افراد در ساعات غیراداری در ستادها منعی ندارد، اما در ساعات اداری ممنوع است.

نظر شما