شناسهٔ خبر: 67380788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه شیراز:

انتخابات ۸ تیر از صحنه‌های مهم حماسه‌سازی ملت ایران خواهد بود

زهرا عسگری

امام جمعه شیراز در پیامی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری تأکید شده است که انتخابات ۸ تیر از صحنه‌های مهم حماسه‌سازی ملت ایران خواهد بود.

صاحب‌خبر -

در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه، ۸ تیرماه؛ آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز امروز، ۶ تیرماه پیامی صادر کرد که در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار گرفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران در طول ۴۵ سال گذشته پس از انقلاب اسلامی همیشه ثابت کرده‌اند که بهترین تصمیم‌ها و حضور در صحنه را برای تثبیت اساس نظام جمهوری اسلامی گرفته و می‌گیرد، از این جهت نیاز به یادآوری نیست که برنامه انتخابات روز هشتم تیرماه هم از صحنه‌های مهم حماسه‌سازی ملت ایران خواهد بود.

ولی از باب اینکه «وَذَکِّرْ فَإِنَّ الذِّکْرَی تَنْفَعُ الْمُؤْمِنِینَ»(آیه ۵۵ سوره ذاریات) می‌خواهم از همه عزیزانی که به نوعی سخن بنده به گوش آن‌ها می‌رسد خواهش کنم که با جدیت و زمینه‌سازی و ایجاد آمادگی مناسب برای خود، خانواده، دوستان و اطرافیان همان طوری که رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی فرمودند ان‌شاءالله زمینه یک حضور جدی حداکثری در صحنه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را برای ملت ایران فراهم کنند.

امیدواریم نتیجه این انتخابات، هم از حیث حضور حداکثری و هم از حیث انتخاب اصلح آن چیزی باشد که چشم مردم ما را روشن کند و سعادت، رفاه و خیر دنیا و آخرت آنها را تامین کند.

انتهای پیام

نظر شما