شناسهٔ خبر: 67225320 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آتش‌سوزی گسترده در نزدیکی لس‌آنجلس؛ یک هزار و ۲۰۰ نفر از ساکنان تخلیه شدند + فیلم

​​​​​​​تهران- ایرنا- اداره جنگلداری و حفاظت از آتش ایالت کالیفرنیا در بیانیه‌ای اعلام کرد که آتش‌سوزی گسترده‌ای که در شمال غربی شهر لس‌آنجلس به وقوع پیوست موجب تخلیه یک هزار و ۲۰۰ نفر از ساکنان این منطقه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا به نقل از آسوشیتدپرس، در بیانیه اداره جنگلداری و حفاظت از آتش ایالت کالیفرنیا آمده است: این آتش‌سوزی که از ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه روز شنبه (به وقت محلی) آغاز شد، همچنان ادامه دارد و تاکنون بیش از ۱۲ هزار هکتار از اراضی این ایالت در نزدیکی یک بزرگراه اصلی در یکصد کیلومتری شمال غربی شهر لس‌آنجلس را طعمه خود ساخته و سازه‌های مجاور را تهدید کرده است.

بر اساس بیانیه اداره جنگلداری و حفاظت از آتش ایالت کالیفرنیا، نیروهای پارک ایالتی کالیفرنیا تاکنون یک هزار و ۲۰۰ نفر را از این منطقه تخلیه کرده و مراکز تفریحی اطراف در نتیجه تهدید آتش‌سوزی بسته شده‌اند.

همچنین اداره آتش نشانی لس‌آنجلس نیز روز گذشته (یکشنبه به وقت محلی) در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه هنوز علت شروع آتش‌سوزی مشخص نشده است، اعلام کرد: هیچ خانه‌ای در اثر این آتش‌سوزی تهدید نشده است اما دو ساختمان تجاری آسیب دیده‌اند.

بر اساس بیانیه اداره آتش‌نشانی لس‌آنجلس از ساعت ۲۰ شنبه شب (به وقت محلی)، وزش باد شدید نیز موجب گسترش سریع آتش به مناطق اطراف شده و باعث بروز مشکلاتی در مهار این آتش‌سوزی شده است.

نظر شما