شناسهٔ خبر: 67214867 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

اردوهای جهادی؛ مصداق بارز امیدآفرینی در جامعه

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت:‌ اردوهای جهادی، مصداق بارز امیدآفرینی در جامعه هستند و تأثیر بسیار خوبی برای خودسازی دانشجویان دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رضا آبشیرینی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در جمع گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی شمال استان بوشهر در روستای سیاهمکان از توابع شهرستان دیلم با تأکید بر اینکه، اردوهای جهادی، مصداق بارز امیدآفرینی در جامعه است، اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم مناطق کم برخوردار، بی‌شک عاملی مهم در ایجاد انگیزه و امیدواری این گروه از هموطنان به آینده و مانعی برای مهاجرت به شهرها و پیامدهای پس از آن است.

وی با اشاره به نقش مهم دانشگاهیان در مسائل جامعه و کشور عنوان کرد: در این بین نقش دانشجویان جهادگر، نقشی متفاوت و ملموس‌تر خواهد بود. ضمن اینکه اردوهای جهادی تأثیر بسیار خوبی برای خودسازی دانشجویان و تمرین مدیریت برای آینده خواهد بود و یکی از بسترهای مهم برای خودسازی و خدمت صادقانه به مردم در مناطق کم برخوردار است که می‌تواند نقش بسیار سازنده‌ای در آینده دانشجویان داشته باشد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به گرمای هوای استان بوشهر بیان کرد: دانشجویانی که در این ایام از سال و در هوایی بسیار گرم از راحتی و آسایش خود زده و برای خدمت به مردم در روستاهای دوردست حاضر می‌شوند، مصداق بارز کار جهادی و خالصانه است که اجر و پاداشی اخروی دارد. جوانان دانشجو بدون هیچ چشمداشت مادی، صرفاً بر اساس تکلیف و باانگیزه ایمانی، صادقانه و خالصانه برای ارائه خدمت و رفع محرومیت تلاش می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز، دانشجویان جهادگر با مشارکت بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر در حوزه پزشکی با حضور متخصصان اطفال، پوست، زنان و زایمان، دندانپزشکی و چشم‌پزشکی با ویزیت رایگان، داروهای مورد نیاز را نیز به‌صورت رایگان برای مراجعین مهیا کردند. ضمن اینکه کارگاه‌های آموزشی در حوزه فرهنگی، درسی، آموزشی برای کودکان و نوجوانان برگزار شد. همچنین برگزاری مسابقات ورزشی بخش مفرح فعالیت‌های این دانشجویان جهادگر بود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها:

نظر شما