شناسهٔ خبر: 64789664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

مسئول پایگاه ام‌ابیها در گفت‌وگو با ایسکانیوز:

باید دانشجویان را تشویق کنیم تا در کارهای جهادی شرکت کنند

زاهدی اصل با بیان اینکه دانشجو محور اردوهای دانشجویی است، تاکید کرد: باید دانشجویان را تشویق کنیم تا در کارهای جهادی شرکت کنند.

صاحب‌خبر -

زینب زاهدی اصل مسئول پایگاه ام‌ابیها حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به آیین تجلیل از دانشجویان جهادگر پایگاه ام‌ابیها ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع بسیجیانی که کار جهادی را با گوشت و پوست خود حس کردند گفت: همه تلاش‌های شما زمانی زیبایی خود را نشان می‌دهد و ارزش پیدا می‌کند که برای رضای خداوند و مردمی که به این انقلاب امید دارند، باشد.

وی با بیان اینکه شما دانشجویان محور برگزاری اردوهای دانشجویی هستید تاکید کرد: باید دانشجویان را تشویق کنیم تا در کارهای جهادی شرکت کنند. قطعا اولین آثار مثبت آن متوجه خود دانشجو است.

زاهدی اصل تصریح کرد: کار جهادی باید جهت معین و مشخص داشته باشد، دانشجویان اردوهای سازندگی باید مرزها را تفکیک کنند، حضور در روستاها و مناطق محروم باید منشاء خیر و برکت باشد تا روزها و سالها در این منطقه اثراتش باقی بماند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد بتوانیم در کهگیلویه و بویراحمد به همت دانشجویان جهادی استان یک پله بالاتر برویم و اینکه به فرموده رهبر انقلاب به قله نزدیکیم،‌ با توانمند کردن خود و اثرگذاری بیشتر در اردوهای جهادی به آن مهم دست یابیم و در نهایت نزدیک شویم به ظهور امام زمان (عج).

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما