شناسهٔ خبر: 67275368 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

فعالیت هزار مرکز تخصصی مشاوره ازدواج در کشور/ صدور مجوز برای مراکز همسان‌گزینی

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که هزار مرکز تخصصی مشاوره ازدواج در کشور فعالیت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  حجت الاسلام و المسلمین مهدی متقی پور چهارشنبه شب در آیین افتتاح چهارمین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج دزفول بیان کرد: مشاوره های پیش از ادواج و تحکیم خانواده یکی از رسالت های مهم این مراکز مشاوره ای است.

وی، دسترسی آسان جوانان به مراکز تخصصی مشاوره را یکی از سیاست های کلان وزارت ورزش و جوانان دانست و گفت: مراکز مشاوره علاوه بر مشاوره ها و آموزش های پیش از ازدواج، مشاوره های حین و بعد از ازدواج در قالب تحکیم خانواده به جوانان ارایه می کنند.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: تمام جوانان و زوج های جوان می توانند با مراجعه به سامانه "همراه" آدرس و اطلاعات مراکز مشاوره را دریافت و برای کسب مشاوره اقدام کنند.

وی با اشاره به تکالیف قانون جوانی جمعیت گفت: صدور مجوز فعالیت مراکز "همسان گزینی"،حمایت از گروه های مردمی و همچنین مطالعات علمی و پژوهشی پیرامون خانواده و جمعیت سه تکلیف قانونی این دفتر در قالب جوانی جمعیت است که در هر سه تکلیف قانونی، اقدام های خوبی از سال گذشته تاکنون انجام شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما