شناسهٔ خبر: 67299245 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

جزئیات ممنوعیت تردد در این جاده‌های کشور

اقتصادنیوز: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ممنوعیت تردد در محور‌های شمالی کشور به دلیل افزایش حجم ترافیک را شاهد هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،‌ ایمان محرابی‌نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه در حال حاضر تردد در آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت:ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل وانا تا بایجان،محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل آدران تا وینه و محدوده کندرو محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های زیرآب ، پل سفید ، دماوند و گیلاوند گزارش شده است. 

وی افزود:ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن - تهران حدفاصل کمرد تا جاجرود و تردد روان در آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را شاهد هستیم. 

او در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل کردان تا کمالشهر و حدفاصل گلشهر تا پل کلاک، آزادراه قم – تهران محدوده پل اتوبان آزادگان و محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس را شاهد هستیم. 

او با بیان اینکه ترافیک سنگین در محور فشم - تهران محدوده های رودک و قوچک ، محور لواسان – تهران در برخی از مقاطع را شاهد هستیم گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی را شاهد هستیم.

نظر شما