شناسهٔ خبر: 67214620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تاکید استاندار ایلام بر بروزرسانی سامانه‌های برخط شهرداری ایلام

استاندار ایلام با بیان اینکه شهرداری ایلام سامانه‌های ارتباطی و برخط را به‌روزرسانی کند، گفت: شهرداری باید عملکرد و رویه کاری خود را ارتقاء دهد.

صاحب‌خبر -

حسن بهرام‌نیا به‌صورت سرزده از واحد‌های مختلف شهرداری ایلام از جمله واحد مدیریت حقوقی و املاک، اداره املاک، ذیحسابی و دبیرخانه شهرداری مرکز و واحد‌های صدور پروانه و استعلامات شهرداری منطقه ۲ بازدید کرد.

استاندار ایلام در جریان این بازدید از بروز نبودن سیستم و سامانه‌های برخط شهرداری و تاخیر در ارائه و صدور چرخه‌های گزارش‌گیری پروانه، انتقاد کرد و گفت: سیستم‌ها در شهرداری و فرآیند‌ها باید بروز و چرخه گزارش‌گیری برای صدور پروانه ساختمانی در سریع‌ترین زمان انجام شود.

بهرام‌نیا با تاکید بر تکریم ارباب و رجوع، در جریان رسیدگی به امورات و خواسته‌های مردمی قرار گرفت و گفت: درخواست‌های مردمی در حوزه‌های مختلف در اسرع وقت، باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که عمده درخواست و مطالبات مردمی از جمله صدور پروانه و پایان کار در شهرداری مرکز و شهرداری منطقه ۲ شهر ایلام است، امروز از این ۲ اداره بازدید و فرآیند‌های کاری مردم بررسی و پایش شد.

استاندار ایلام تاکید کرد: ضرورت دارد اسناد مالکیت مربوط به شهرداری که جزو مایملک شهرداری است بروزرسانی شود تا هیچ حقی از شهرداری تضییع نشود.

نظر شما