شناسهٔ خبر: 67217055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار ایلام:

شهرداری ایلام سامانه‌های خود را به‌روزرسانی کند

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه شهرداری ایلام باید سامانه‌های خود را به‌روزرسانی کند گفت: چرخه گزارش‌گیری برای صدور پروانه ساختمانی در سریع‌ترین زمان انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا عصر امروز _ یکشنبه بیست و هفتم خرداد_ به‌صورت سرزده از واحدهای مختلف شهرداری ایلام از جمله واحد مدیریت حقوقی و املاک، اداره املاک، ذی‌حسابی و دبیرخانه شهرداری مرکز و واحدهای صدور پروانه و استعلامات شهرداری منطقه ۲ بازدید کرد و ضمن گفتگو با ارباب رجوع، در جریان امورات و روند صدور پروانه‌های ساختمانی قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید از به‌روز نبودن سیستم و سامانه‌ها در شهرداری و تأخیر در ارائه و صدور چرخه‌های گزارش‌گیری پروانه، انتقاد و اظهار کرد: سیستم‌ها در شهرداری و فرآیندها باید به‌روز و چرخه گزارش‌گیری برای صدور پروانه ساختمانی در سریع‌ترین زمان انجام شود.

استاندار ایلام با تاکید بر تکریم ارباب رجوع، تاکید کرد: درخواست‌های مردمی در حوزه‌های مختلف در اسرع وقت، مورد رسیدگی قرار گیرد.

بهرام‌نیا تصریح کرد: با توجه به اینکه عمده درخواست و مطالبات مردمی از جمله صدور پروانه و پایان کار در شهرداری مرکز و شهرداری منطقه ۲ شهر ایلام است، امروز از این دو اداره بازدید و فرآیندهای کاری مردم بررسی و پایش شد.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد اسناد مالکیت مربوط به شهرداری که جزو مایملک شهرداری است به‌روزرسانی شود تا هیچ حقی از شهرداری تضییع نشود.

به گزارش ایمنا، در این بازدید استاندار با چندین نفر از ارباب و رجوع گفت‌وگو کرد و در جریان مشکلات و مسائل آن‌ها قرار گرفت.

نظر شما