شناسهٔ خبر: 67212265 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تاکید استاندار ایلام بر بروزرسانی سامانه‌های برخط شهرداری ایلام

ایلام- ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه شهرداری ایلام سامانه‌های ارتباطی و برخط را به‌روزرسانی کند، گفت: شهرداری باید عملکرد و رویه کاری خود را ارتقاء دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، "حسن بهرام‌نیا" روز یکشنبه به‌صورت سرزده از واحدهای مختلف شهرداری ایلام از جمله واحد مدیریت حقوقی و املاک، اداره املاک، ذیحسابی و دبیرخانه شهرداری مرکز و واحدهای صدور پروانه و استعلامات شهرداری منطقه ۲ بازدید کرد.

استاندار ایلام در جریان این بازدید از بروز نبودن سیستم‌ و سامانه‌های برخط شهرداری و تاخیر در ارائه و صدور چرخه‌های گزارش‌گیری پروانه، انتقاد کرد و گفت: سیستم‌ها در شهرداری و فرآیندها باید بروز و چرخه گزارش‌گیری برای صدور پروانه ساختمانی در سریع‌ترین زمان انجام شود.

تاکید استاندار ایلام بر بروزرسانی سامانه‌های برخط شهرداری ایلام

بهرام‌نیا با تاکید بر تکریم ارباب و رجوع، در جریان رسیدگی به امورات و خواسته‌های مردمی قرار گرفت و گفت: درخواست‌های مردمی در حوزه‌های مختلف در اسرع وقت، باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که عمده درخواست و مطالبات مردمی از جمله صدور پروانه و پایان کار در شهرداری مرکز و شهرداری منطقه ۲ شهر ایلام است، امروز از این 2 اداره بازدید و فرآیندهای کاری مردم بررسی و پایش شد.

تاکید استاندار ایلام بر بروزرسانی سامانه‌های برخط شهرداری ایلام

استاندار ایلام تاکید کرد: ضرورت دارد اسناد مالکیت مربوط به شهرداری که جزو مایملک شهرداری است بروزرسانی شود تا هیچ حقی از شهرداری تضییع نشود.

براساس این گزارش، در جریان این بازدید استاندار ایلام با چندین نفر از مراجعه کنندگان به شهرداری ایلام گفت و گو کرد و در جریان مشکلات و مسائل آن‌ها و روند صدور پروانه‌های ساختمانی قرار گرفت.

بهرام‌نیا در ادامه با یکی از شهروندان تماس تلفنی حاصل کرد و جویای روند بررسی و امورات این شهروند برای صدور پروانه شد که این شهروند عنوان کرد دلیل تأخیر در صدور پروانه، عدم پیگیری شخصی به دلیل پاره‌ای ملاحظات بوده است.

نظر شما