شناسهٔ خبر: 67203563 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» در مازندران آغاز بکار کرد

ساری- ایرنا- ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی» در مازندران با حضور تعدادی از فعالان سیاسی و حامیان او در ساری آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، فعالیت‌های تبلیغات انتخاباتی سعید جلیلی در مازندران برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه شنبه با گشایش ستاد انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری به صورت رسمی آغاز شد.

ریاست ستاد انتخاباتی جلیلی در مازندران به عهده حجت‌الاسلام روح‌الله ترابی‌نسب از روحانیون شناخته شده مازندران و مدرس حوزه و دانشگاه است. ترابی‌نسب در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معاون هماهنگ کننده ستاد انتخاباتی مرکزی آیت‌الله رئیسی در مازندران بود.

امروز ستاد مرکزی انتخابات مسعود پزشکیان در مازندران نیز آغاز به کار کرد. ستاد مرکزی انتخابات «محمدباقر قالیباف» در مازندران نیز دیروز فعال شد.

تا کنون فقط این سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری رؤسای ستادهای انتخاباتی خود در مازندران را منصوب کردند و ستادهای مرکزی‌شان نیز در این استان فعال شده است.

به گزارش ایرنا، مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

نظر شما