شناسهٔ خبر: 67283929 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به مناسبت اعیاد دهه امامت و ولایت:

بازگشت ۹۱۶ زندانی در همدان به آغوش خانواده 

به مناسبت اعیاد دهه امامت و ولایت تعداد ۹۱۶ نفر از استان همدان مورد عفو و تخفیف مجازات رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند که از این تعداد ۳۸۷ نفر به طور کامل از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رییس کل دادگستری همدان در همایش «زندگی در سایه‌سار ولایت» و آئین میثاق زندانیان مشمول عفو رهبر معظم انقلاب با شهداء گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه در فکر اصلاح مجرمان و بازگرداندن آنان به جامعه بوده و برای این افراد راهکار‌هایی اصلاحی و تربیتی پیش بینی کرده است.

بهروز محمدی‌مهر افزود: انجام فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی و همچنین حسن اخلاق از جمله مواردیست که باعث آزادی این زندانیان شده است.

او تصریح کرد: هدف از اجرای طرح‌های ما در زندان، کاهش جمعیت زندان‌ها توجه به اجرای سند تحول قضایی و اصلاح زندانیان برای بازگشت سالم آنان به اجتماع و آغوش گرم خانواده است.

اعطای حکم آزادی به تعدادی از مشمولان عفو رهبری، قرائت میثاق‌نامه با شهدا و عطرافشانی مزار مطهر شهدا بخش‌های دیگری از این برنامه بود.

 

<div id="video-display-embed-code_11235516"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264426/11235516?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما