شناسهٔ خبر: 67332657 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس سازمان بسیج:

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اجرای ۴۰۰ طرح ملی در برنامه‌ دارد

سمنان - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین از برنامه‌ریزی برای اجرای ۴۰۰ طرح ملی توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء خبر داد و گفت: چندین طرح ملی در دولت آیت الله رئیسی افتتاح و بهره‌برداری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی روز یکشنبه در نشست تبیینی با موضوع افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری با مدیران کل ستادی و اجرایی و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارت استان در استانداری سمنان بیان کرد: این طرح های ملی ظرفیت‌های مهمی است که نباید از آن غافل شویم. مشکلات اقتصادی در همه جوامع و ملت ها وجود دارد در حال حاضر آمریکا ۳۵۰ میلیون نفر جمعیت دارد که تقریبا یک ششم آن معادل ۵۰ میلیون نفر زیر خط فقر هستند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه چشم اندازی در پیش روی ملت ایران در گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شد، افزود: تحقق ایران قوی در چشم انداز گام دوم انقلاب برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تحقق این امر از طریق دولت سازی و جامعه پردازی میسر خواهد شد و سایر ملت ها این الگو را پیروی می کنند تا ملت های مسلمان کنار یکدیگر وارد مرحله تمدن سازی شوند.

مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت نرم را تقویت می کند

سردار سلیمانی گفت: حضور مردم در انتخابات ایران را به سمت تحقق ایران قوی سوق می دهد و در جوامع بین المللی ارتقا می‌بخشد.

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اجرای ۴۰۰ طرح ملی در برنامه‌ دارد

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری و حضور مردم در صحنه انتخابات قدرت نرم ایجاد می‌کند، ابراز کرد: در حکومت اسلامی ایران که مدعی دموکراسی است، برگزاری انتخابات مصداق بارز این ادعا است که لازمه آن حضور مردم پای صندوق است.

این مسوول با اشاره به اینکه جهاد تبیین در مسئله انتخابات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد، گفت: بهترین روش تبیین ارتباط چهره به چهره است و امروز شاهد امید آفرینی، نشاط آفرینی و خدمت به مردم در جامعه هستیم که از مهم ترین ویژگی های دولت آیت الله رئیسی است.

سردار سلیمانی مولفه های قدرت ایران را در بخش های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، دفاعی و علمی و پژوهشی برشمرد و گفت: زیربنای تمام این مولفه های قدرت مردم هستند، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم نهادینه شده است.

وی گفت: بعد از شهادت آیت الله رئیسی در سریع ترین زمان ممکن فرآیند برگزاری انتخابات در چهارچوب قانون اساسی در حال اجرا است.

ایران در هیچ عرصه ای عقبگرد ندارد

رییس بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه نارسایی ها و کمبودهایی در کشور وجود دارد، اضافه کرد: در هیچ جایی از کشور حتی در موضوعات فرهنگی و اجتماعی عقبگرد وجود ندارد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در ۴۵ سال گذشته ایران اسلامی رو به پیشرفت بوده است، یادآور شد: آمریکایی ها مرتب تحریم ها را افزایش دادند ولی ایران توانسته از تحریم ها عبور کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دستاوردهای دولت آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمینه سیاست خارجی، ارتباط با همسایگان، افزایش تولید داخلی، رشد صادرات غیرنفتی، کاهش نرخ بیکاری، افزایش میزان بهره‌وری از آب، رشد تولید انرژی و توسعه زیرساختها سرآمد است

جایگاه مطلوب استان سمنان

وی یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان همکاری و تعامل خوبی با سپاه پاسداران در راستای پاسداری از نظام و انقلاب دارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در سایه وحدت، انسجام و همدلی استان سمنان سرآمد و نمونه است، گفت: ظرفیت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی در رتبه بالایی قرار دارد که شناخت و تقویت این ظرفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در این نشست رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور از سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان به واسطه تلاش ها در راستای اجرای ماموریت های طرح ملی جهاد تبیین در استان سمنان تجلیل کرد.

نظر شما