شناسهٔ خبر: 67221229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» در خراسان شمالی آغاز بکار کرد

بجنورد- ایرنا- ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» در خراسان شمالی عصر امروز (یکشنبه) با حضور تعدادی از فعالان سیاسی و حامیان وی در بجنورد آغاز بکار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، برنامه‌های تشکیلاتی تبلیغات انتخاباتی پزشکیان در خراسان شمالی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز با فعال شدن ستاد مرکزی انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری به شکل رسمی آغاز شد.

ریاست ستاد انتخابات پزشکیان در خراسان شمالی به «محمدحسین علی‌نیا» از معاونان استانداران دولت دوازدهم در خراسان شمالی سپرده شده است.

انتخاب رییس‌جمهور اصلح، کشور را به سوی توسعه سوق می‌دهد

رییس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در خراسان شمالی گفت: حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب رییس‌جمهور اصلح، کشور را به سوی توسعه می‌برد.

محمدمهدی شهریاری در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» در خراسان شمالی افزود: جمهوری اسلامی از کشورهای پیشرو در برگزاری انتخابات است و این امر ایران را از بسیاری نظام های سیاسی متمایز می کند.

وی با بیان اینکه گرچه مشکلات متعددی در کشور وجود دارد اما با انتخاب نامزد اصلح می توان بسیاری از این مشکلات را برطرف کرد اظهار داشت: می توان با برنامه ریزی هدفمند در بخش های سیاست خارجی، اقتصاد و سیاست داخلی بسیاری از مشکلات را رفع کرد.

وی خاطرنشان کرد: برخی می گویند، حضور در انتخابات تاثیری در تغییر اوضاع ندارد اما باید گفت، حضور هر یک از افراد در انتخابات نقش ویژه ای در تغییر سرنوشت کشور دارد.

رییس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در خراسان شمالی افزود: باید برای ایران آباد و آینده فرزندان خود در انتخابات هشتم تیرماه شرکت کنیم و به فردی اصلح رای دهیم.

روز گذشته نیز ستاد مرکزی انتخابات «سعید جلیلی» و «محمدباقر قالیباف» در استان خراسان شمالی فعال شد.

تاکنون تنها این سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری ستادهای انتخاباتی خود در خراسان شمالی برپا کردند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رییس‌جمهور ایران جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد از آن در نواحی روستایی سکونت دارند.

نظر شما