شناسهٔ خبر: 67283903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فعال سیاسی : سرنوشت مردم تنها پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد

شیراز - ایرنا - فعال سیاسی اصلاح طلب و دبیر حزب اعتماد ملی فارس گفت: ما به عنوان اصلاح طلب معتقدیم که سرنوشت مردم تنها پای صندوق رای رقم می‌خورد و هیچ روشی دیگری وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

نوذر امامی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: اگر مردم مشارکت گسترده‌ای در انتخابات داشته باشند، مشکلات کشور با نشاندن افرادی متخصص، شریف و پاکدست در مصدر امور ارکان مختلف نظام، حل خواهد شد.

وی افزود: از این طریق کشور به سوی رفاه و پیشرفت به پیش خواهد رفت و روشی غیر از انتخابات نه ممکن و نه مطلوب است.


امامی با بیان اینکه مشکلات موجود، برخی از مردم را مایوس کرده، گفت: این وضعیت می تواند بسته به مناظره پایانی نامزدها تغییر کند و اگر مسعود پزشکیان بتوانند حرف‌های مردم و خواسته‌های جوانان را به خوبی مطرح کند، تاثیر بالایی در افزایش مشارکت نیز خواهد داشت.

دبیر حزب اعتماد ملی فارس ادامه داد: اگر جریان اصلاحات بخواهد پیروز این انتخابات باشد و تعدادی بیشتری از مردم را برای مشارکت انتخاباتی قانع کند، پزشکیان باید در مناظره انتخاباتی حرف مردم و بویژه جوانان و دانشجویان را بزند.

وی افزود: نامزد اصلاح طلب باید از پرداختن به حاشیه پرهیز و مسائل اساسی مانند حفظ کرامت و عزت انسانی را در زمینه اقتصادی و دیگر ابعاد مطرح کند.

این فعال اصلاح طلب اظهار کرد: حکمرانی درست، بسیاری از مشکلات کشور را حل میکند و تنها راه انتخاب فرد شایسته از طریق صندوق‌های رای است.

فعال سیاسی : سرنوشت مردم تنها پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما