شناسهٔ خبر: 67203377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار کردستان: نخبگان اندیشه‌ورز بستر مشارکت حماسی را فراهم کنند

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: نخبگان اندیشه‌ورز در ایجاد بستری برای مشارکت حماسی مردم در انتخابات و و انتخاب رئیس جمهور اصلح نقش آفرینی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه شنبه در نشست هیات‌های اندیشه‌ورز استان کردستان پیرامون شاخص‌های انتخاب اصلح و موضوع انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: تحلیل درست از جریان‌ها و فعل و انفعالات دهه‌های اخیر نظام با رجوع به کارکرد جهاد تبیین ضروری است.

وی افزود: باید اندیشه‌ ها در راستای تحلیل جامع و صحیح فضای کشور و شناخت دوره در راستای عدم تکرار تجربه‌های ناموفق بکار گرفته شود.

استاندار کردستان انتخابات ریاست جمهوری را به واسطه جایگاه این مسئولیت، بسیار مهم خواند و بیان کرد: روسای جمهور با انتخاب تیم خود و اتخاذ رویکردها و راهبردهای مدنظر خود، مسیر کشور را تعیین می‌کنند و هرچند دولت قانون را اجرا می‌کند ولی میدان اصلی میدان اجرایی است.

زارعی کوشا بر ضرورت هوشیاری مردم در انتخاب رئیس جمهور تاکید کرد و گفت: قبل از انتخاب کاندیداها با توجه به اهمیت جایگاه و نقش آنان در مملکت داری کمی تامل کنید.

وی وظیفه بزرگ نخبگان را دعوت به مشارکت حداکثری برشمرد و اضافه کرد: انتخابات ریاست جمهوری تیرماه جاری باید با مشارکت بالا شکل گیرد که این مهم همکاری منسجم مردم و جریان‌های انقلابی، مردمی و بسیج را می‌طلبد.

استاندار کردستان بر لزوم افزایش رشد مشارکت مردم توسط هیات اندیشه ورز تاکید کرد و گفت: همه ما نسبت به شهید جمهور وظیفه داریم اجازه ندهیم دستاوردها و زحمات شهید مظلوم که در زمان حیات‌ایشان ناگفته ماند، ناگفته بماند.

زارعی کوشا با بیان اینکه آیت الله رئیسی فرهنگ مدیریت را اصلاح و به این عرصه خدمت بزرگی کرد، افزود: ما موظفیم در ابعاد فرهنگی و معنوی کارهای ارزشمند رییس جمهور شهید در این دولت را بیان کنیم.

وی تبیین کارآمدی و کفایت در عین مظلومیت شهید آیت‌الله رئیسی را ضرورت شرایط کنونی خواند و گفت: اقدامات و خدمات ارزشمند شهید جمهور در وضعیتی که دولت را تحویل گرفت باید به خوبی بیان شود.

نظر شما