شناسهٔ خبر: 67284132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بازدید وزیر کشور از معدن شازند

وزیر کشور از معدن شازند بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده برای یافتن پیکر دو مفقود شده در این منطقه قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز _پنجشنبه سی و یکم خرداد_ از معدن شازند بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده برای یافتن پیکر دو مفقود شده در این منطقه قرار گرفت و اظهار کرد: حجم ریزش سنگ در این معدن بسیار زیاد است، صدها تن بلکه هزاران تن سنگ فرو ریخته و حدود ۱۱ دستگاه در حال فعالیت هستند تا دو پیکر باقی‌مانده را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه کار جابه‌جایی دشوار است اما اقدامات آواربرداری در حال انجام است، افزود: تمام ظرفیت‌ها برای پیدا کردن ۲ کارگر محبوس شده معدن شازند به کار گرفته شود.

وزیر کشور تصریح کرد: ۱۰ تا ۱۲ دستگاه و ماشین آلات برای کمک به یافتن پیکر دو کارگر در حال فعالیت هستند البته ممکن است ریزش سنگ‌های عظیم‌الجثه محل قرار گرفتن این دو پیکر را جابه‌جا کرده باشد اما تلاش زیادی برای پیدا کردن آنها در حال انجام است.

وحیدی با ابراز همدردی با خانواده‌های کارگران معدن شازند عنوان کرد: در حال حاضر مسئولیت این کار به گروه ۴۲ قدر سپاه واگذار شده که برای به سرانجام رسیدن کار تلاش می‌کنند تا محل قرار گرفتن دو پیکر را مشخص کرده و آنها را پیدا کنند.

وی ادامه داد: خانواده‌های کارگران این معدن نگران وضعیت عزیزان خود هستند که امید می‌رود با تلاش نیروهای مستقر در منطقه، پیکر آنها پیدا شود.

به گزارش ایمنا، معدن شن و ماسه شازند صبح بیست و هفتم خرداد ریزش کرد که چهار کارگر محبوس و در نهایت پیکر دو کارگر از زیر آوار خارج و پیکر دو کارگر همچنان در زیر آوار باقی مانده است.

نظر شما