شناسهٔ خبر: 67204753 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار کردستان تاکید کرد

ضرورت نقش‌آفرینی نخبگان در فراهم کردن بستر برای انتخاب رئیس‌جمهور اصلح

استاندار کردستان گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز با نقش‌آفرینی، به تبیین خدمات ارزنده شهید جمهور و دعوت مردم برای مشارکت در انتخابات هشتم تیرماه بپردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، امروز _شنبه، بیست‌وششم خرداد_ در نشست هیئت‌های اندیشه‌ورز استان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، تحلیل درست از جریان‌ها و فعل و انفعالات دهه‌های اخیر نظام را با رجوع به کارکرد جهاد تبیین ضروری برشمرد و اظهار کرد: بایستی اندیشه‌ها در راستای تحلیل جامع و صحیح فضای کشور و شناخت دوره در راستای عدم تکرار تجربه‌های ناموفق بکار گرفته شود.

وی انتخابات ریاست جمهوری را به واسطه جایگاه این مسئولیت، بسیار مهم بیان کرد و با اشاره به نقش رئیس‌جمهور در نظام جمهوری اسلامی ایران و جایگاه آن از منظر قانون، افزود: رؤسای جمهور با انتخاب تیم خود و اتخاذ رویکردها و راهبردهای مدنظر خود، مسیر کشور را تعیین می‌کنند و هرچند دولت قانون را اجرا می‌کند، اما میدان اصلی میدان اجرایی است.

استاندار کردستان بر ضرورت هوشیاری مردم در انتخاب رئیس جمهور تاکید کرد و گفت: قبل از انتخاب کاندیداها با توجه به اهمیت جایگاه و نقش آنان در مملکت داری کمی تأمل کنید.

زارعی‌کوشا وظیفه بزرگ نخبگان را دعوت به مشارکت حداکثری دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری تیرماه جاری باید با مشارکت بالا شکل گیرد که این مهم همکاری منسجم مردم و جریان‌های انقلابی، مردمی و بسیج را می‌طلبد.

وی بر لزوم افزایش رشد مشارکت مردم توسط هیئت اندیشه‌ورز تاکید کرد و افزود: همه ما نسبت به شهید جمهور وظیفه داریم اجازه ندهیم دستاوردها و زحمات شهید مظلوم که در زمان حیات‌ایشان ناگفته ماند، ناگفته بماند.

استاندار کردستان با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی فرهنگ مدیریت را اصلاح و به این عرصه خدمت بزرگی کرد، ادامه داد: ما موظفیم در ابعاد فرهنگی و معنوی کارهای ارزشمند رئیس جمهور شهید در این دولت را بیان کنیم.

زارعی‌کوشا، تبیین کارآمدی و کفایت در عین مظلومیت شهید آیت‌الله رئیسی را ضرورت شرایط کنونی خواند و اضافه کرد: اقدامات و خدمات ارزشمند شهید جمهور در وضعیتی که دولت را تحویل گرفت باید به خوبی بیان شود.

نظر شما