شناسهٔ خبر: 67291540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت وگو با مهر مطرح شد؛

«نه» مردم به فضاسازی‌‎های رسانه‌ای و لجن‌پراکنی‌ها

رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس گفت: مردم ایران بسیار اخلاق‌مدار و هوشمند هستند و فریب فضاسازی‌‎های رسانه‌ای و برخی لجن‌پراکنی‌ها را نمی‌خورند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا احمدی سنگری در گفت‌و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر اساس اخلاق اسلامی و انسانی پایه گذاری شده و لذا در همه امورات باید به رعایت اصول اخلاقی ملزم و پایبند باشیم.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق در رویدادهای سیاسی و اجتماعی بیان کرد: مردم به دنبال رفتارها و کنش‌های اخلاقی هستند و به هر گونه بداخلاقی‌ها «نه» می‌گویند.

احمدی با اشاره به توصیه و سفارش بزرگان دین به رعایت اخلاق اضافه کرد: افرادی که در تئوری و گفتار مسائل اخلاقی را رعایت نمی‌کنند قطعاً در وادی عمل هم اخلاق مدارانه رفتار نخواهند کرد.

وی با اشاره به قرارگیری در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، این رویداد سیاسی را از اتفاقات مهم سیاسی اجتماعی کشور قلمداد کرد و افزود: انتخابات ریاست جمهوری از مهم ترن رویدادهای سیاسی اجتماعی است که اثرات فراملی داشته و مستقیم با سرنوشت مردم ارتباط دارد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی به ویژگی‌های افراد اصلح برای ریاست جمهوری بیان کرد: سعه صدر، برنامه محوری، اخلاق مداری، مردم داری و آینده پژوهی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک نامزد برای ریاست جمهوری است.

احمدی سنگری با بیان اینکه برنامه محوری و برنامه باوری اساس کار رئیس جمهور است، گفت: کسی که مدعی ریاست جمهوری است اما هیچ برنامه‌ای برای اداره کشور و امور اجرایی ندارد چطور می‌تواند بدون هیچ برنامه‌ای بر مشکلات چیره شود!

وی با بیان اینکه افراد در زندگی روزانه شأن دارای برنامه هستند، افزود: بدون برنامه صبح را به شب سپردن، فقط تلف کردن بیهوده عمر و زمان است.

همه ما در قبال پیشرفت، توسعه و اقتدار ایران مسوولیم

نماینده مجلس دوازدهم با اشاره به اهمیت چند وجهی مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات به ایران قدرت، عزت و اقتدار می بخشد و لذا اگر وطنمان را دوست داریم باید در حضور حماسی در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.

احمدی سنگری با بیان اینکه دشمنان چشم دیدن «ایران» را ندارند، گفت: دشمن به دنبال روزنه‌ای برای ضربه زدن به ایران است و نباید این روزنه و بهانه را به آنها بدهیم و یکی از این سرفصل‌ها و راه حل‌ها، شرکت در انتخابات است.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات و تشویق مردم برای حضور در این عرصه سیاسی افزود: همه ما در قبال پیشرفت، توسعه و اقتدار ایران «مسوولیم».

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با ارائه آماری به مقایسه عملکرد دولت سیزدهم شهید رئیسی با دولت‌های گذشته پرداخت و بیان کرد: در دولت روحانی مردم ۸ سال معطل برجام شدند و سرانجام هم فرجامی نداشت.

احمدی سنگری با اشاره به آمار مرگ و میر کرونایی در دوران دولت روحانی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید روزانه ۸۰۰ فوتی کرونایی روی دست کشور مانده بود و وضعیت روز به روز وخیم‌تر شد اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم و مدیریت انقلابی شهید رئیسی با تولید واکسن و عملیات واکسیناسیون، آمار مرگ و میر یک رقمی شد.

وی با بیان اینکه مردم انتخاب افراد سوابق و کارنامه را نگاه کنند، افزود: برخی افراد به جای ارائه برنامه برای اداره کشور دنبال گفتارها و رفتارهای شعاری هستند.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای و لجن پراکنی ها اضافه کرد: برخی افراد چون حرف و ایده‌ای برای ارائه ندارند اقدام به لجن پراکنی می‌کنند که اینگونه فضاسازی‌های رسانه‌ای علیه کاندیداها در بین مردم جایگاهی ندارد.

احمدی سنگری با بیان اینکه مردم «لجن پراکنی ها» بر نمی‌تابند، گفت: مردم ایران بسیار عاطفی، اخلاق مدار، هوشمند و بصیر هستند و فریب این گونه فضاسازی‌های رسانه‌ای را نمی‌خورند.

وی با اشاره به اینکه لجن پراکنی ها علیه کاندیداها «دشمن شاد کن» است، افزود: اینگونه فضاسازی‌های رسانه‌ای علیه کاندیداها توسط برخی افراد نه تنها کمکی به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشده بلکه آب در آسیاب دشمن ریختن است.

این نماینده مجلس با اشاره به اتفاقات بزرگ در دولت شهید آیت الله رئیسی بیان کرد: در طول سه سال مدیرت شهید رئیسی کارهای ارزشمندی در کشور صورت گرفت که هم اکنون پروژه‌های مهم آن یکی پس از دیگری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

احمدی سنگری با انتقاد از برخی سیاه نمایی توسط برخی کاندیدهای ریاست جمهوری علیه عملکرد دولت شهید جمهور اضافه کرد: برخی افراد فقط سیاهی‌ها و نقاط ضعف‌ها را می‌بینند و نسبت به عملکردها و دستاوردها بی تفاوت هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین دستاوردها و توفیقات از پس تحریم‌ها رقم خورده است، افزود: ایران ثابت کرده است که در سخت‌ترین شرایط تحریم‌ها و محدودیت‌ها خالق اتفاقات بزرگ هستند.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات به این سیاه نمایی‌ها پاسخ می‌دهند.

نظر شما