شناسهٔ خبر: 67194563 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای پویش «خطبه خوانی غدیر» در زنجان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از اجرای پویش «خطبه خوانی غدیر» در کانون‌های مساجد این استان به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد.

صاحب‌خبر -

اجرای پویش «خطبه خوانی غدیر» در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، اسلامی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی برای دهه امامت و ولایت در کانون‌های مساجد پیش بینی شده است، گفت: مسابقه صدای کتاب با محوریت خطبه غدیر خم که ۱۱ بخش دارد به این مناسبت طراحی شده است.

وی افزود: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند فایل صدای خود شامل خوانش متن فارسی کامل خطبه غدیر را با رعایت اصول فن بیان، وضوح و طنین صدا و بدون صدای زمینه بارگذاری کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند در بازه زمانی ۲۸ خرداد تا پایان تیرماه با دریافت رایگان این متن از سامانه بچه‌های مسجد برای خوانش و ارسال اثر اقدام کنند.

اسلامی با بیان اینکه آثار دریافت شده توسط داوران مورد بررسی قرار می‌گیرد و به افراد برتر با قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود، گفت: آثار برتری که از قابلیت و کیفیت لازم برخوردار باشند با هماهنگی صاحب اثر تبدیل به کتاب صوتی خواهند شد.

وی ادامه داد: برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت در مساجد، توزیع دعای قنوت نماز عید قربان و برگزاری دعای عرفه در مساجد استان از دیگر برنامه‌های ستاد کانون‌های مساجد در این دهه است که با همکاری بنیاد غدیر استان اجرا خواهد شد.

نظر شما