شناسهٔ خبر: 67191867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پویش «خطبه خوانی غدیر» در زنجان کلید خورد

زنجان - ایرنا - مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از برگزاری پویش «خطبه خوانی غدیر» در کانون‌های مساجد این استان به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‌محسن اسلامی روز شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های دهه امامت و ولایت با بیان اینکه برنامه های متعددی برای این دهه در کانون های مساجد پیش بینی شده است، افزود: مسابقه صدای کتاب با محوریت خطبه غدیر خم که ۱۱ بخش دارد به این مناسبت طراحی شده است.

اسلامی گفت: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند فایل صدای خود شامل خوانش متن فارسی کامل خطبه غدیر را با رعایت اصول فن بیان، وضوح و طنین صدا و بدون صدای زمینه بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در بازه زمانی ۲۸ خرداد تا پایان تیرماه با دریافت رایگان این متن از سامانه بچه های مسجد برای خوانش و ارسال اثر اقدام کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه آثار دریافت شده توسط داوران مورد بررسی قرار می گیرد و به افراد برتر با قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می شود، افزود: آثار برتری که از قابلیت و کیفیت لازم برخوردار باشند با هماهنگی صاحب اثر تبدیل به کتاب صوتی خواهند شد.

اسلامی ادامه داد: برگزاری جشن های دهه امامت و ولایت در مساجد، توزیع دعای قنوت نماز عید قربان و برگزاری دعای عرفه در مساجد استان از دیگر برنامه‌های ستاد کانون های مساجد در این دهه است که با همکاری بنیاد غدیر استان اجرا خواهد شد.

نظر شما