شناسهٔ خبر: 67193789 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد قاضی‌زاده‌هاشمی در کرمان معرفی شد

کرمان - ایرنا - طی حکمی، احمد شریفی به عنوان رییس ستاد انتخاباتی سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان منصوب و معرفی شد.

صاحب‌خبر -

رییس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی در کرمان روز شنبه با تایید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اینکه مجموعه ای از علاقه مندان به قاضی زاده هاشمی از دور قبلی انتخابات ریاست جمهوری در کنار یکدیگر بودند، فعالیت هایی نظیر اطلاع رسانی و انتشار برنامه ها در حال انجام است.

رییس ستاد قاضی‌زاده‌هاشمی در کرمان معرفی شد احمد شریفی

شریفی تصریح کرد: فعالیت رسمی ستاد قاضی زاده هاشمی در شهر کرمان به احتمال امروز عصر شنبه یا فردا(یکشنبه) آغاز می شود.

وی افزود: در تعدادی از شهرستان های استان کرمان نیز مجموعه ای خانواده ایثارگران اعلام آمادگی کرده اند که در مرکز شهرستان هایی نظیر کهنوج، جیرفت، عنبرآباد، رفسنجان و غیره مراکزی برای فعالیت انتخاباتی در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، پیش از خبرهای مربوط به معرفی یا انتصاب روسای ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی، مسعود پزشکیان، محمد باقر قالیباف و علیرضا زاکانی از نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان کرمان منتشر شده است.

شورای نگهبان، اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما