شناسهٔ خبر: 67194148 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییسان ستادهای انتخاباتی جلیلی و زاکانی در استان سمنان منصوب شدند

سمنان - ایرنا - رییسان ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی و علیرضا زاکانی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان سمنان منصوب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، رمضان حیدریان روز شنبه به عنوان رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی و اسماعیل طحان ناساری رییس ستاد انتخابات علیرضا زاکانی در استان سمنان منصوب شد.

رییسان ستادهای انتخاباتی جلیلی و زاکانی در استان سمنان منصوب شدند

حیدریان رییس ستاد انتخاباتی جلیلی در سمنان

رمضان حیدریان از سوی محسن منصوری رییس ستاد انتخاباتی جلیلی به عنوان رییس ستاد انتخابات این نامزد در استان سمنان معرفی شد. حیدریان رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی از پزشکان و رییس هیات علمی پزشکی ورزشی استان سمنان و دارای سوابق اداری و اجرایی مختلف است.

در بخشی از حکم انتصاب حیدریان رییس ستاد انتخابات جلیلی در استان سمنان آمده است: انتظار می‌رود با رعایت موازین اسلامی مدنظر قرار دادن گفتمان انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب موارد ذیل را مورد توجه و مبنای عمل در فعالیت‌های انتخاباتی قرار دهید: ۱- پایبندی به اصول اخلاقی و رعایت قانون در تمامی مراحل برگزاری انتخابات ۲- استفاده فراگیر از همه ظرفیتهای موجود در استان شامل اقشار ،اصناف گروه ها و سلایق مختلف به ویژه بهره مندی حداکثری از سرمایه مهم و مؤثر نخبگان حوزوی و دانشگاهی ۳- تسریع در فعال سازی ستادهای شهرستانی و برنامه‌ریزی برای استقرار و فعالیت ستادهای انتخاباتی در گستره شهرها و روستاها ۴- توجه ویژه به حضور و نقش ممتاز و مؤثر بانوان در فعالیت‌های ستاد ۵- اهتمام به حضور و استفاده از توان خلاقیت و نوآوری جوانان به عنوان عناصر پیشران در فعالیت‌های ستاد ۶- طراحی و اجرای فعالیت‌های تبلیغاتی بر مبنای ارایه الگویی از رقابت سالم، پرشور و مومنانه ۷- استفاده از منابع مالی پاک و داوطلبانه مردمی و پرهیز از اسراف در تبلیغات.

رییسان ستادهای انتخاباتی جلیلی و زاکانی در استان سمنان منصوب شدند

طحان ناساری رییس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در سمنان

اسماعیل طحان ناساری نیز از سوی لطف‌الله فروزنده رییس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی به عنوان رییس ستاد انتخابات این نامزد در استان سمنان معرفی شد.

طحان ناساری مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان است و سابقه کارشناسی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و دفتر امور ایثارگران این دستگاه اجرایی نیز دارد.

در بخشی از حکم انتصاب طحان ناساری رییس ستاد انتخابات زاکانی در استان سمنان آمده است: انتظار می‌رود با استفاده از نیروهای مومن با نشاط، توانمند، خوشنام و انقلابی زمینه کامل آشنایی با سوابق، کارنامه، برنامه‌ها و گفتمان دکتر زاکانی با محوریت تداوم راه شهید رئیسی در تحقق نظام تشکیلاتی و مردم پایه در استان را فراهم آورید. التزام به قانون به ویژه قوانین تبلیغاتی شورای نگهبان، وزارت کشور و صدا و سیمای جمهوری اسلامی در همه سطوح ستاد به عنوان خط مشی اساسی مورد تاکید است.

پیشتر نیز احمد همتی به عنوان رییس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان و عباسعلی طالب‌بیدختی رییس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف در استان سمنان منصوب شد.

به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برای انتخاب نهمین رییس‌جمهور ایران جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

نظر شما