شناسهٔ خبر: 67180531 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان سمنان معرفی شد

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، کاندیدای انتخابات ریاست‌ جمهوری، در استان سمنان معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، در حکمی از سوی محسن منصوری، رمضان حیدریان به‌عنوان رئیس ستاد سعید جلیلی در لرستان منصوب شد.

در متن این حکمخطاب به حیدریان آمده‌است: با صلوات بر ارواح طیبه شهدای سرافراز انقلاب اسلامی به‌ویژه سیدالشهدای خدمت، آیت‌الله رئیسی و با اعتقاد و باور به استمرار مسیر درخشان و پرافتخار کار، تلاش و خدمت صادقانه رئیس‌جمهور شهید به موجب این حکم جنابعالی را که بحمدالله برخوردار از تعهد انقلابی و سوابق موفق اجرایی می‌باشید به‌عنوان مسئول هماهنگی ستادهای مردمی دکتر سعید جلیلی در استان سمنان منصوب می‌نمایم.

منصوری در این حکم برخی از انتطارات خود از رمضان حیدریان را  با رعایت موازین اسلامی، مدنظر قرار دادن گفتمان انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب برای مبنای عمل قرار دادن در فعالیت‌های انتخاباتی خواسته است.

"پایبندی به اصول اخلاقی و رعایت قانون در تمامی مراحل برگزاری انتخابات" از مهم‌ترین موارد مورد مطالبه محسن منصوری به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی از حیدریان بوده است.

منصوری در این حکم همچنین از رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان سمنان خواسته است تا ضمن "استفاده فراگیر از همه ظرفیت‌های موجود در استان سمنان شامل اقشار، اصناف، گروه‌ها و سلایق مختلف" از "سرمایه مهم و مؤثر نخبگان حوزوی و دانشگاهی" نیز به صورت حداکثری بهره‌مند شود.

وی همچنین "تسریع در فعال‌سازی شهرستانی و برنامه‌ریزی برای استقرار و فعالیت ستادهای انتخاباتی در گستره شهرها و روستاها" و "توجه ویژه به نقش مؤثر و حضور بانوان در فعالیت‌های ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان سمنان" را به عنوان دیگر مطالبات مهم از رمضان حیدریان خواسته است.

"اهتمام به حضور و استفاده از توان، خلاقیت و نوآوری جوانان به عنوان عناصر پیشران در فعالیت‌های ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان سمنان" و "طراحی و اجرای فعالیت‌های تبلیغاتی بر مبنای ارائه الگویی از رقابت سالم، پرشور و مؤمنانه" از دیگر موارد و وظایف رمضان حیدریان در استان سمنان تا زمان برگزاری انتخابات خواهد بود.

محسن منصوری همچنین بر لزوم "استفاده از منابع مالی پاک و داوطلبانه مردمی و پرهیز از اسراف در تبلیغات" از سوی رمضان حیدریان تأکید کرده است.

انتهای پیام/363/

نظر شما