شناسهٔ خبر: 67180722 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

حال‌وهوای انتخاباتی در کرمانشاه؛ روسای ستادهای کدام نامزدها معرفی شده‌اند؟

روسای ستادهای انتخاباتی برخی از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه معرفی شدند تا ضمن جدی تر شدن فعالیت های تبلیغاتی کاندیداها، انتخابات ریاست جمهوری با رنگ و بویی دیگر در استان پیگیری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه و در ۲ هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری، رؤسای ستادهای انتخاباتی مسعود پزشکیان و محمدباقر قالیباف مشخص و ستادهای انتخاباتی علیرضا زاکانی و سعید جلیلی نیز برنامه‌های خود را آغاز کرده‌اند.

بر همین اساس ستاد مرکزی «مسعود پزشکیان» از دکتر «محمدرضا سعیدی» به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه نام برده است.

همچنین طبق اطلاعات منتشر شده قرار است جهانبخش امینی نماینده اسبق مردم کرمانشاه نیز قرار است ریاست ستاد مردمی پزشکیان را بر عهده بگیرد.

ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف نیز اعضای شورای راهبردی این ستاد در استان کرمانشاه را معرفی کرد که بر همین اساس سید احمد صفوی، نادر نوروزی و محسن عباسی اعضای این شورا را تشکیل می‌دهند.

در حکم علی نیک زاد رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف، نادر نوروزی، محسن عباسی و سید احمد صفوی به عنوان اعضای شورای راهبردی ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان کرمانشاه منصوب شدند.

در این حکم آمده است:

«امیدوارم با ایجاد فضای صمیمی در استان و نیز هماهنگی و به میدان آوردن تمامی ظرفیت‌های ستادهای انتخاباتی و مردمی، با اتخاذ رویکردهای سیاسی ذیل، نمونه‌ای از فعالیت انتخاباتی، علمی، مردمی و سالم و سرآمد را برنامه ریزی و اجرا کنید.

پایبندی به موازین شرعی و قانون اساسی با رعایت اخلاق اسلامی در تمامی مراحل انتخابات، ایجاد هماهنگی حداکثری میان ستادهای انتخاباتی و مردمی، تبیین و بسط گفتمان خدمت و پیشرفت در فضای جامعه و انتخابات و استفاده فراگیر از همه ظرفیت‌های نیروهای مؤمن، بانشاط، توانمند، جوان و خوشنام از جمله مواردی است که در حکم اعضای شورای راهبردی ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف در کرمانشاه مورد تاکید قرار گرفته است.

در این حکم همچنین بر حفظ آرامش و پرهیز از هرگونه تنش و سیاه نمایی و تخریب دیگر نامزدهای رقیب، رعایت احترام و بسط فرهنگ خدمتگزاری عمومی به جامعه در تمامی اقدامات و برنامه‌های انتخاباتی، بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های اجتماعی برای جلب مشارکت آحاد مردم و مراقبت از سو استفاده‌های احتمالی گونه موضوعی که دارای شائبه به ویژه در زمینه مالی باشد، تاکید شده است.»

با وجودی که ستاد مرکزی سعید جلیلی از دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هنوز به صورت رسمی رئیس ستاد خود در کرمانشاه را انتخاب نکرده است، اما برخی طرفداران جلیلی و فعالان رسانه‌ای در کرمانشاه دست به کار شده و فعالیت‌های تبلیغاتی را برای این نامزد انتخابات آغاز کرده‌اند.

علیرضا زاکانی از دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است که او هم هنوز رئیس ستاد انتخاباتی خود را در کرمانشاه معرفی نکرده است، اما شنیده می‌شود رئیس یکی دانشگاه‌های کرمانشاه فعالیت‌های ستاد این نامزد را در استان مدیریت می‌کند.

در میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هنوز خبر چندانی از فعالیت‌های تبلیغاتی امیر حسین قاضی زاده هاشمی و مصطفی پورمحمدی نیست ولی احتمال می‌رود آنها نیز طی روزهای آتی ستادهای انتخاباتی خود را در کرمانشاه که تنها کلانشهر منطقه غرب کشور محسوب می‌شود آغاز کنند.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرایند رأی گیری، فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما