شناسهٔ خبر: 67208990 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

روسای ستادهای انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری در کرمانشاه مشخص شدند

روسای ستادهای انتخاباتی کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در استان کرمانشاه مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، با نزدیک شدن به هشتم تیر ماه، زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت تبلیغاتی هواداران کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری هم در استان کرمانشاه با معرفی روسای ستادهای انتخاباتی و تشکیل ستادها پرنگ‌تر شده است.

در حال حاضر روسای ستادهای هر شش داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه مشخص شده و فعالیت تبلیغاتی آنها هم کم و بیش آغاز شده است.

ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، اولین ستادی بود که به صورت رسمی در استان کرمانشاه افتتاح شد. این ستاد عصر روز گذشته(۲۶ خرداد) با حضور جمعی از فعالین سیاسی افتتاح شد. ستادی که ریاست آن را دکتر محمدرضا سعیدی بر عهده دارد.

ستاد مرکزی انتخابات محمدباقر قالیباف نیز قرار است عصر امروز(۲۷ خرداد) افتتاح شود. ریاست این ستاد را سید احمد صفوی بر عهده دارد. البته نادر نوروزی، محسن عباسی و سید احمد صفوی اعضای شورای راهبری ستاد مرکزی انتخابات محمدباقر قالیباف در استان کرمانشاه هستند.

رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان کرمانشاه هم عبدالرحیم بنکدار است. هنوز ستاد انتخاباتی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه به صورت رسمی افتتاح نشده است.

همچنین علیرضا دودمان تیپی بعنوان رییس ستاد انتخابات علیرضا زاکانی در استان کرمانشاه انتخاب شده و احتمالا ستاد او هم ظرف امروز و فردا در استان راه اندازی خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات امیرحسین قاضی زاده در  استان کرمانشاه هم رضا فرخ شاهی است و اگر چه تاکنون برخی کارهای تبلیغاتی این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه آغاز شده، اما قرار است روز سه شنبه ستاد انتخابی او رسما افتتاح شود.

همچنین مرتضی عسگری هم بعنوان رییس ستاد مصطفی پورمحمدی در استان کرمانشاه انتخاب شده و احتمالا ظرف روزهای آینده ستاد انتخاباتی این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم افتتاح خواهد شد.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

در این انتخابات مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده و مسعود پزشکیان با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام

نظر شما