شناسهٔ خبر: 67162782 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بررسی زمین لغزه روستای دهگاه شهرستان بجنورد توسط تیم کارشناسی سازمان زمین شناسی کشور

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از هماهنگی برای اعزام تیم تخصصی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی شمال شرق کشور برای مطالعات تخصصی درباره‌ی زمین لغزش در محدوده روستای دهگاه از توابع بخش مرکزی شهرستان بجنورد خبر داد. مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از هماهنگی برای اعزام تیم تخصصی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی شمال شرق کشور برای مطالعات تخصصی درباره‌ی زمین لغزش در محدوده روستای دهگاه از توابع بخش مرکزی شهرستان بجنورد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاري برنا، در بازدید میدانی از بخش های آسیب دیده ی روستای دهگاه، نمایندگان اداره کل مدیریت بحران و دفتر روستایی استانداری، فرمانداری بجنورد و اداره کل بنیاد مسکن استان این تیم را همراهی کردند. 

در این بازدید مقرر شد سازمان زمین شناسی نسبت به شناسایی و معرفی مناطق در معرض رانش و مناطق امن روستا در اسرع وقت اقدام نماید و دستگاه های متولی هماهنگی لازم برای الحاق زمین های خارج از محدوده رانش به سمت توسعه روستا بعمل آورند.

در ۲۵ اردیبهشت ماه، رانش در تعدادی از منازل مسکونی روستای دهگاه گزارش شده بود که پس از بازدید و برگزاری جلسات، تعداد ۶ منزل مسکونی تخلیه شد.

انتهای پیام

نظر شما