شناسهٔ خبر: 67142600 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مجرمان و سارقان دیگر نمی‌توانند از دست این خودروی پلیس فرار کنند /عکس

تسلا سایبرتراک که با حاشیه متولد شد و با همین حواشی هم به زندگی خود ادامه می‌دهد، قابلیت خاصی در اجرای تغییرات ظاهری و فنی دارد. جدیدترین تغییر در سایبرتراک، آن را به یک خودروی پلیس تبدیل می‌کند.

صاحب‌خبر -

امیرمسعود عابدین_ ‌شرکت اصلاح‌کننده تسلا به نام UP.FIT به‌تازگی اعلام کرده که قصد دارد تبدیل سایبرتراک‌ها را برای انجام وظیفه پلیس آغاز کند. سایبرتراک به مجموعه‌ای از چراغ‌ها، آژیرها، نورافکن‌های نصب‌شده روی گلگیر به همراه یک سیستم PA و همچنین سیستم‌های رادیویی و رایانه‌ای ارتقا یافته مجهز خواهد شد. سایبرتراک تغییریافته آماده گشت‌زنی روی چرخ‌های ۱۸ اینچی فورج‌شده می‌شود.

مجرمان و سارقان دیگر نمی‌توانند از دست این خودروی پلیس فرار کنند /عکس

به گفته UP.FIT، سایبرتراک برای عملیات‌های تاکتیکی، نظامی و جستجو و نجات نیز قابل تغییر است. این شرکت همچنین می‌تواند پارتیشن‌های زندانی، انبار سلاح و محفظه‌های K۹ را به این خودرو اضافه کند. UP.FIT می‌تواند ترمز و لاستیک‌ها را نیز تقویت کند و این پیکاپ را برای استفاده شدید در خارج از جاده تغییر دهد. اینترنت استارلینک نیز برای این خودرو در دسترس است.

مجرمان و سارقان دیگر نمی‌توانند از دست این خودروی پلیس فرار کنند /عکس

UP.FIT به‌اصطلاح اسکلت بیرونی فولاد ضدزنگ را تبلیغ می‌کند. طبق ادعای تسلا، بدنه سایبرتراک می‌تواند در برابر شلیک گلوله از برخی سلاح‌های کوچک مقاومت کند. هیچ محدوده قیمت خاصی از این خودرو ذکر نشده است، اما UP.FIT می‌گوید که سایر وسایل نقلیه پلیس تسلا معمولاً بین ۴۳۵ تا ۴۸۵ کیلومتر برد و حدود ۹۰ هزار دلار (معادل ۵ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان) قیمت دارند.

منبع: caranddriver

۳۲۲

نظر شما