شناسهٔ خبر: 67314204 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتخابات فرصتی برای اراده ملی است

اسقف اعظم کلیسای شرق آشوری با بیان اینکه انتخابات فرصتی برای اراده ملی است تا بتوانند خودشان انتخاب کنند گفت: هر کس که خود را خدمتگزار می‌داند باید به مردم خدمت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مارنرسای بنیامین، اسقف اعظم کلیسای شرق آشوری در نشست مطبوعاتی رهبران ادیان توحیدی که درباره چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به میزبانی کلیسا‌های آشوری تهران برگزار شد، گفت: از اول انقلاب مردم ایران در انتخابات مختلف شرکت و سهم خود را برای کشور ادا کرده اند و وظیفه خود می‌دانند که در انتخابات پیش رو نیز شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات فرصتی برای اراده ملی است تا بتوانند خودشان انتخاب کنند، افزود: مردم منتظر یک موضوع هستند و آن فراهم کردن معیشت از طرف خادم کشور است، هر کس که خود را خدمتگزار می‌داند باید به مردم خدمت کند.

اسقف اعظم کلیسای شرق آشوری اضافه کرد: مردم سرمایه‌ای تمام نشدنی و وصف ناپذیر هستند و شخصی که رییس جمهور می‌شود، در دیدگان خود ایرانی پر از نعمت و فرصت خدمت برای مردم می‌بیند.

وی ادامه داد: خاک ایران دارای ظرفیت‌های بالایی است و همواره در مسیر پیشرفت است و همسایگان خوبی دارد که در اختیار رئیس جمهور قرار دارد.

اسقف اعظم کلیسای شرق آشوری افزود: طبیعتاً مشکلاتی وجود دارد، اما فلسفه وجودی خدمتگزاران، حل این مشکلات است.

وی با بیان اینکه امیدواریم رئیس جمهور با مشارکت بالای مردم انتخاب شود، گفت: ما رهبران ادیان توحیدی تافته جدا بافته از ایران نیستیم و ایرانی هستیم و سهمی در انتخابات و حقوق خود داریم.

مارنرسای بنیامین گفت: مشارکت یک روز است، اما سهم خواهی مردم در طول سال وجود داردبنابراین برای اینکه در آینده سهم خود را بخواهیم باید در انتخابات شرکت کنیم.

 

نظر شما