شناسهٔ خبر: 67141230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

علی اکبر عزیزی:

دانشنامه دفاع مقدس شهرستان‌های یزد تدوین شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس یزد، خواستار تدوین این دانش‌نامه برای سایر شهرستان‌های یزد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، علی اکبر عزیزی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های‌ دفاع مقدس استان یزد، اظهار داشت: کسی که افتخار پیدا می‌کند در خدمت به شهدا و ایثارگران فعالیت کند مورد توجه خاص خدا است.

وی تصریح کرد: ایثارگران جان عزیز خود را در دست گرفته و برای عزت اسلام و انقلاب در برابر دشمن قرار گرفتند و به همین دلیل خدمت به این جامعه از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه کشور عزیز ما به پشتوانه همین ایثارگری‌ها در مقابل تمام مشکلات و توطئه‌های دشمنان استوار باقی مانده تصریح کرد: سرهنگ زارع دلسوزانه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت کرد و خدمات بسیار ماندگاری از خود به جای گذاشت.

عزیزی چاپ دانشنامه دفاع مقدس در استان یزد را اقدامی بسیار بزرگ و ارزشمند دانست و گفت: این دانشنامه برای نخستین بار در کشور به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تولید و منتشر شد.

وی بیان کرد: این دانشنامه مقدمه‌ای بود برای کارهای جدی‌تر و بزرگتر و در مرحله بعدی باید دانشنامه دفاع مقدس ویژه هر یک از شهرستان‌های استان یزد تدوین و تالیف شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد هم در این مراسم اظهار داشت: امروز هرچه ما داریم به برکت هشت سال دفاع مقدس است اظهار داشت: عزت، اقتدار، امنیت، آرامش و هرچه که داریم به برکت این ایام و ایثارگری‌های آن است.

وی تصریح کرد: سرهنگ منصور زارع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در این سال‌ها توانست به خوبی در راستای حفظ آثار هشت سال دفاع مقدس و هم در راستای نشر آن حرکت و تلاش کند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در چند نقطه یزد اشاره کرد و افزود: یادمان‌ها، تشییع‌ها و مراسم‌های مختلف همه با پشتکار و دلسوزی فراوان در این ‌سال‌ها داشتیم.

در این مراسم از چهار سال خدمت سرهنگ منصور زارع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد تقدیر و سرهنگ حُرزاده به عنوان رئیس جدید این اداره کل منصوب شد.

نظر شما