شناسهٔ خبر: 67249520 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سردار حزنی:

قرارگاه سازندگی سپاه بیش از چهار هزار پروژه عمرانی اجرا کرد

بوشهر- ایرنا- معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه گفت: این نیرو چهار هزار و ۷۷۵ پروژه عمرانی با اعتباری یکهزار و ۷۹۵ میلیارد ریال در مناطق محروم کشور اجرا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، " سردار سید ضیاالدین حزنی " روز سه شنبه در مراسم توزیع یکهزار و ۲۰۰ دستگاه کولر بین نیازمندان استان بوشهر اظهار کرد: همچنین ۳۳ هزار و ۴۰۰ پروژه غیر عمرانی با اعتبار یکهزار و ۶۷۹ میلیارد ریال از جمله اهدای جهیزیه، توزیع کولر و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه کوثر در کشور انجام شد.

وی افزود: در کنار تامین امنیت و دفاع از نظام جمهوری اسلامی، محرومیت‌زدایی و توسعه مناطق محروم از مسئولیت‌ها و ماموریت‌های ویژه سپاه و بسیج است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه تصریح کرد: استحکام در ساخت و سازها، توجه به کیفیت، کم‌هزینه بودن پروژه‌ها، پرهیز از نگاه انتفاعی در اجرای پروژه‌ها از ویژگی‌ها و مشخصه‌های پروژه‌های سپاه است.

بیشتر بخوانید

محرومیت‌زدایی از مسئولیت‌های ویژه سپاه پاسداران است

سردار حزنی: مردم در راس ارائه خدمات سپاه هستند

حزنی یادآور شد: امروز نیز یک‌هزار و ۲۰۰ دستگاه کولر با تعامل و همکاری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، بسیج سازندگی و کمیته امداد استان بین محرومین و نیازمندان توزیع می‌شود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلفی همچون محرومیت زدایی خوش درخشیده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه گروه‌های جهادی در ساختار بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی در کشور اقدامات گوناگونی را در عرصه‌های مختلف به ارمغان آورده‌اند گفت: خدمت صادقانه و خالصانه به مستضعفین و محرومین از ویژگی‌های اصلی گروه‌های جهادی محسوب می‌شود.

" سردار علی رزمحو " افزود: تاکنون یکهزار و ۳۴۲ واحد مسکونی با همکاری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و کمیته امداد امام خمینی (ره) به مددجویان این نهاد تحویل داده شده است.

وی یادآور شد: گروه‌های جهادی سرمایه عظیمی برای نظام و انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند .

رزمجو گفت : جهاد تبیین و بصیرت افزایی در جامعه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری ضروری است.

نظر شما