شناسهٔ خبر: 67388525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار کرمانشاه:

آب‌رسانی به ۳۲۵ روستای کرمانشاه در دولت شهید رئیسی؛ هر ۳ روز یک روستا

استاندار کرمانشاه با اشاره به آب‌رسانی به ۳۲۵ روستا در دولت شهید رئیسی گفت: در طول سه سال خدمت شهید جمهور هر سه روز به یک روستای استان آب‌رسانی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _ چهارشنبه ششم تیر _ در آئین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی شهر جوانرود که با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه یکی از صدها خدمت شهید رئیسی به مردم جوانرود است.

وی با اشاره به آب‌رسانی به ۳۲۵ روستا در دولت شهید رئیسی، گفت: در طول سه سال خدمت شهید جمهور، هر سه روز به یک روستای استان آبرسانی شده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این افتخارات مرهون انتخاب مردم بوده که خواستند شهید رئیسی را و خدا او را هدیه داد و مزایا را دیدند.

وحدت در مسئله انتخابات از همه چیز مهم‌تر است

وی با اینکه انتخاباتی سرنوشت‌ساز دیگری پیش‌رو داریم، افزود: این خدمات با انتخاب درست ما می‌تواند ادامه پیدا کند، تقویت یا تضعیف شود، لذا باید روز جمعه آگاهانه با دغدغه امروز و فردای فرزندان خود پای صندوق رأی حاضر شویم و انتخابی که شایسته عظمت ایران اسلامی است، داشته باشیم.

صحرایی در پایان، متذکر شد: باید وحدت، برادری، رفاقت و صمیمیت خود را فارغ از اینکه در انتخابات هشتم تیرماه چه کسی رئیس‌جمهور می‌شود، حفظ کنیم و اجازه ندهیم برای انتخاباتی زودگذر خدشه‌ای به برادری‌مان وارد شود.

نظر شما